annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

URL van Radiostation toevoegen

OPGELOST
33 ANTWOORDEN 33
Snoopy
Contributor
Bericht 1 van 34
16.614 Weergaven
Bericht 1 van 34
16.614 Weergaven

URL van Radiostation toevoegen

Hallo 

Ik ben weer op zoek naar een goede URL van het australische radiostation SmoothFM 95.3Sydney   Tot vorig jaar werkte deze verbinding met Smooth FM Melbourne http://18503.live.streamtheworld.com/SMOOTH915_AAC48.aac#AACP%22  maar daar is helaas de link mee verbroken 

Ik heb intussen begrepen dat Medion alleen mp3 ondersteunt en ik daarom de link via frontier niet kan gebruiken 

Wie o wie kan helpen?

Bedankt alvast 

Groetjes Snoopy 

 

33 ANTWOORDEN 33
Snoopy
Contributor
Bericht 11 van 34
8.371 Weergaven
Bericht 11 van 34
8.371 Weergaven

Hoi @Iks-Jott

Het lukt idd niet om het via frontier te doen.. Balen dat ze de optie favorieten eruit hebben gegooid  Ik zal morgen de duitse vragn en antwoorden eens goed lezen  Reuze bedankt weer voor je hulp 

Groetjes Snoopy

Iks-Jott
Superuser
Bericht 12 van 34
8.362 Weergaven
Bericht 12 van 34
8.362 Weergaven

Hoi @Snoopy

 

Bedankt voor je reactie en de kudo!

Groetjes

Iks-Jott

 

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Snoopy
Contributor
Bericht 13 van 34
8.337 Weergaven
Bericht 13 van 34
8.337 Weergaven

Hallo @Iks-Jott

Ik had contact gezocht met de nederlandse medion helpdesk maar dat schiet ook niet op  Ze maken zich er makkelijk vanaf

 

 Uit het door u verzonden bericht begrijpen we dat uw Medion Portal niet meer bestaat.
Het klopt dat mijn Medion Internet Radio Portal niet meer bestaat. De radio ontvangt nu viahttp://www.vtuner.com/.  Hier zult u uw favorieten opnieuw moeten instellen. Medion kan u hierin niet ondersteunen, vragen of problemen kunt melden bij support@vtuner.com

Volgens mij maken ze iedereen blij met een dode mus want in het verleden werkte dit niet om stations toe te voegen en kun je geen account aanmaken volgens mij 

Groetjes Snoopy 

 

 

 

Iks-Jott
Superuser
Bericht 14 van 34
15.670 Weergaven
Bericht 14 van 34
15.670 Weergaven


@Snoopyschrieb:

Het klopt dat mijn Medion Internet Radio Portal niet meer bestaat. De radio ontvangt nu viahttp://www.vtuner.com/.  Hier zult u uw favorieten opnieuw moeten instellen. Medion kan u hierin niet ondersteunen, vragen of problemen kunt melden bij support@vtuner.com


Hoi @Snoopy

 

Als ik @Andi hier (bericht 2)  goed begrepen heb, kun je alleen met het toestel  P85000 (MD 85651) daar terecht. Ik heb ook nog geen mogelijkheid gevonden om daar te registreren. En in de handleiding van dit toestel staat ook niets. Vanavond of morgen ga ik verder zoeken.

Tot straks.

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Iks-Jott
Superuser
Bericht 15 van 34
15.655 Weergaven
Bericht 15 van 34
15.655 Weergaven

@Snoopy

 

http://www.vtuner.com/about/our-services.html

 Daar staat:

How it all works
For our clients – it's very easy. For us – well, it’s our job! 

  • The streaming media device contacts the vTuner server...

enz.

 

En hier kun je de door vtuner ondersteunde radios vinden:

http://www.vtuner.com/features.asp

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Snoopy
Contributor
Bericht 16 van 34
8.306 Weergaven
Bericht 16 van 34
8.306 Weergaven

Dank je wel @Iks-Jott   Ik heb hun een tijd geleden al eens gevraagd om Smooth Fm toe te voegen  maar zij hebben hem alleen in AAC in de lijst staan en dat ondersteunt medion weer niet   Kan ze nogmaals vragen of ze een MP3 willen toevoegen   nu Medion mijn toegevoegde zenders etc eruit heeft gegooid  

Groetjes Snoopy

Captain_Obvious
Apprentice
Bericht 17 van 34
8.268 Weergaven
Bericht 17 van 34
8.268 Weergaven


@Snoopyschreef:

Hoi @Iks-Jott

Het lukt idd niet om het via frontier te doen.. Balen dat ze de optie favorieten eruit hebben gegooid  Ik zal morgen de duitse vragn en antwoorden eens goed lezen  Reuze bedankt weer voor je hulp 

Groetjes Snoopy


Mij is het wel gelukt om de Internet Radio bij Frontier te registreren. De timing van het opvragen van een code in het apparaat en het registreren op http://www.wifiradio-frontier.com is belangrijk. Daar mag niet teveel tijd tussen steken. Zie ook de screenshots die ik hiervan gemaakt heb.

Maar de functies om eigen stations naar de radio te synchroniseren lukt niet, zoals het op de medion Internetradio portal wel werkte.

 

Frontier - Radio ID herkendFrontier - Radio ID herkendFrontier - Zender toegevoegdFrontier - Zender toegevoegd

 

Snoopy
Contributor
Bericht 18 van 34
8.263 Weergaven
Bericht 18 van 34
8.263 Weergaven

Hoi @Captain_Obvious

Dat klopt  Het registrerengaat wel maar het toevoegen of favorieten opslaan gaat niet   Ik ben ook met Medion Nederland in gesprek maar dat schiet nog niet echt op. Hopelijk komt er snel een oplossing 

Groetjes Snoopy 

DJdeWit
New Voice
Bericht 19 van 34
7.922 Weergaven
Bericht 19 van 34
7.922 Weergaven

Ik zie dat het laatste bericht uit Mei was, maar vroeg mij af of er inmiddels al iets meer bekend was wat betreft dit probleem ?

Ik heb hier een Medion MD87090 , en ook ik ik wilde een paar stations handmatig toevoegen, maar kwam er dus achter dat het oude Medion portaal niet meer bestaat.

 

In mijn zoektocht vond ik 2 alternative opties, maar die werken beiden niet voor mij.

De eerste was een station aanmelden op vtuner, maar als je dat doet moet je gigantisch veel geduld hebben.....

Het kan meer dan 6 tot 8 maanden duren voordat je station word opgenomen in hun listing weet ik uit ervaring.

 

De tweede optie was via http://medion.vtuner.com/setupapp/medion/asp/AuthLogin/signin.asp?Lngy=dututf8

Echter, deze link/site herkend mijn ID niet.

Volgens de site moet je daarvoor je ID ophalen.

Men zegt hierover het volgende:

 

1. 	Uw ID # ophalen
  	 
1. U kunt het Internetradio menu doorzoeken en klikken op de rechter pijl.
2. U kunt naar het Hulp menu gaan en klikken op de rechter pijl.
3. Het tweede onderwerp dat vermeld staat, is uw ID-nummer.
  	  	 
  	  	 
2. 	Log nu in bij de medion.vtuner.com website..
  	 
Voer uw ID # in bij 'Sign in with your ID #' (aanmelden met uw Unieke Gebruikersnaam) veld, klik vervolgens op de ‘Zooeken' toets.

Echter, gelijk bij stap 1 gaat het hier al fout, want ik heb geen rechterpijl.

Ook heb ik geen hulp menu.

 

Wel heb ik een "info" optie, met daarin Spotify gegevens, en daarin ook een Radio ID.

Echter, voer ik deze radio ID op de site in, dan word die niet herkend.

 

 

Snoopy
Contributor
Bericht 20 van 34
7.919 Weergaven
Bericht 20 van 34
7.919 Weergaven

Hoi @DJdeWit

nee helaas is dit probleem niet opgelost en gaat er ws ook geen oplossing komen  Op de duitse site is er ook een uitgebreide discussie gaande  

Ik heb na maanden touwtrekken van de nederlandse Medion mijn geld terug gekregen omdat zij ook erkenden dat er geen zenders toe te voegen waren op mijn radio  V tuner is idd een zeer langzaam proces en werkt alleen als je op je radio AAC kan toevoegen  Die van mij werkte alleen met mp3 vandaar mijn belang om zelf zenders te kunnen toevoegen  

Ik kan je helaas niet verder helpen met het technische gedeelte @Iks-Jott  is technisch en actief dus wie weet kan hij je helpen 

Succes met alles  

Groetjes Snoopy 

33 ANTWOORDEN 33