annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Projectiewekkerradio MD 43562

3 ANTWOORDEN 3
Freddyvh
Beginner
Bericht 1 van 4
2.643 Weergaven
Bericht 1 van 4
2.643 Weergaven

Projectiewekkerradio MD 43562

Recent heb ik een projectiewekkerradio gekocht. Het toestel werkt voortreffelijk alleen wanneer ik wil gewekt worden met radio zorgt de SNOOZE-functie ervoor dat de radio na 5 minuten uitvalt. Na 5 minuten speelt hij opnieuw (omdat ik in de instellingen onder SN09 5 minuten heb ingesteld) en valt opnieuw na 5 minuten uit enz. tot hij na 120 minuten defintief zwijgt. Na twee pogingen via de hotline en één poging via de online supportdienst krijg ik steeds het antwoord: voer een reset uit en voer de instelinllingen opnieuw in. Maar met welke instelling  zorg je ervoor dat hij na 5 minuten NIET uitvalt of kan je met dit toestel na het wekken niet langer dan 5 minuten radio luisteren, wat ik zeer vreemd zou vinden?

Iemand ervaring hiermee ?  Dank bij voorbaat.

3 ANTWOORDEN 3
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
2.631 Weergaven
Bericht 2 van 4
2.631 Weergaven

Hoi @Freddyvh

 

Ik ken dit type niet, maar bij mijn wekkerradio werkt het ook zo, die gaat een bepaalde tijd af en gaan dan vanzelf weer uit als je niet in de tussentijd op snooze hebt gedrukt, hoelang die af blijft gaan kun je bij mij niet instellen, alleen de tijd voordat hij opnieuw afgaat (de snooze tijd zeg maar). Ik neem aan dat als je zelf de radio aanzet, dat hij dan wel gewoon blijft spelen?

 

Groetjes, 

Anu

Freddyvh
Beginner
Bericht 3 van 4
2.624 Weergaven
Bericht 3 van 4
2.624 Weergaven

Hallo Anu,

Bedankt voor je reactie. Ik begin ondertussen ook door te hebben dat hij niet langer dan vijf minuten blijft spelen tenzij ik zelf de radio aanzet. Het is niet helemaal hetzelfde dan wat ik bij een vorige wekkerradio ondervond maar ik zal mij er moeten tevreden mee stellen. Intussen heb ik ondervonden dat als het tweede alarm vijf minuten later instel (op dit toestel kan in 2 alarmen instellen), hij stopt met het eerste alarm en het tweede laat starten. Zo slaag ik er toch in om de radio 10 minuten te laten spelen, wat volstaat om bijv. een nieuwsuitzending niet te laten onderbreken.

 

Nogmaals bedant en groetjes,

Freddy

Anu
Scientist
Bericht 4 van 4
2.616 Weergaven
Bericht 4 van 4
2.616 Weergaven

Hoi Freddy, 

 

Dat is nog eens een creatieve oplossing :), en graag gedaan uiteraard. 

 

Groetjes, 

Anu

3 ANTWOORDEN 3