annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Life P85111 Muziekspeler cover art niet zichtbaar bij afspelen muziekbestanden vanaf USBstick

5 ANTWOORDEN 5
Eissi868
New Voice
Bericht 1 van 6
3.618 Weergaven
Bericht 1 van 6
3.618 Weergaven

Medion Life P85111 Muziekspeler cover art niet zichtbaar bij afspelen muziekbestanden vanaf USBstick

Ik heb afgelopen week de Medion Life P85111 nieuw aangeschaft en ik ben zeer tevreden over. Toch een vraag: Volgens de handleiding kan het onderdeel muziekspeler de albumhoezen (album art) weergeven als deze is opgenomen in de muziekbestanden zoals mp3 en flac. Het is mij nog niet gelukt om de afbeeldingen tijdens het afspelen van de muziekbestanden vanaf de USB-stick weer te geven. Ik heb al diverse resoluties van het plaatje getest, echter zonder resultaat. Bij mijn autoradio werkt het wel met een maximale resolutie van 500*500 pixels.Of is het gewoon niet mogelijk op deze Medion Life P84111. Wie weet hierop een antwoord of heeft hier een oplossing/handleiding voor? 

5 ANTWOORDEN 5
Anu
Scientist
Bericht 2 van 6
3.602 Weergaven
Bericht 2 van 6
3.602 Weergaven

Hoi @Eissi868

 

Moet dat niet ook op de een of andere manier aan de ID3-tag van de MP3 toegevoegd worden? Ik verwacht niet dat de radio zo snapt welke afbeelding bij welk nummer hoort? Via mediaplayer zou je de art moeten kunnen toevoegen, zie deze link

 

Groetjes, 

Anu

Eissi868
New Voice
Bericht 3 van 6
3.597 Weergaven
Bericht 3 van 6
3.597 Weergaven

Dank voor je reactie. De cover art (het plaatje van het album) is ingebakken in het mp3 of flac-bestand. Dit kan bijvoorbeeld met het programma Tagscanner. Je kunt verschillende resoluties opgeven, hoe groot het plaatje moet worden. Als je dan de mp3 of flac afspeelt dan verschijnt het albumplaatje op het scherm. Volgens de gebruiksaanwijziging van de Medion Life P85111 zou dit moeten kunnen.

Anu
Scientist
Bericht 4 van 6
3.583 Weergaven
Bericht 4 van 6
3.583 Weergaven

Hoi @Eissi868

 

Sorry dan had ik je niet helemaal goed begrepen, je hebt de art dus inderdaad al aan de mp3 zelf toegevoegd. Ik lees op internet dat het inderdaad nogal wonky is, dat het op het ene apparaat niet werken en op een ander apparaat weer wel, en dat de bestandsgrootte in MB of Pixels en ook het aantal pixels per inch en zo allemaal invloed kunnen hebben op of het wel of niet werkt.  

Of het voor deze radio zou moeten werken en welke instellingen je dan moet gebruiken durf ik helaas niet te zeggen, ik heb dit model helaas niet dus ik kan ook niets testen. 

 

Groetjes, 

Anu

 

 

Eissi868
New Voice
Bericht 5 van 6
3.573 Weergaven
Bericht 5 van 6
3.573 Weergaven

Dank. Ik ga nog wat verschillende opties testen. Als het mij lukt om de afbeelding van het muziekbestand op het schermpje krijg dan laat ik het weten.

Eissi868
New Voice
Bericht 6 van 6
3.556 Weergaven
Bericht 6 van 6
3.556 Weergaven

Ik heb nog wat mogelijkheden getest. Als je muziekbestanden via gedeelde media afspeelt (streaming via pc) verschijnt het plaatje wel op het scherm. Dit lijkt niet te werken als je de muziekbestanden via een USB-stick afspeelt. Hopelijk wordt het weergeven van albumafbeeldingen bij het afspelen via USB- stick in een nieuwe software-update toegevoegd. Ik ben benieuwd.

5 ANTWOORDEN 5