annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Life P64262

4 ANTWOORDEN 4
Pd0nxb54
New Voice
Bericht 1 van 5
2.775 Weergaven
Bericht 1 van 5
2.775 Weergaven

Medion Life P64262

Van de een op andere dag geen geluid meer. Antennesignaal prima. Overige reacties van set op afstandbediening prima. Kan er een zekeringetje van de eindtrap kapot zijn ? Of is (zijn) de eindversterker(s) niet beveiligd ? Luidsprekers zijn niet ontkoppeld geweest. Toestel heeft 3 dagen uit gestaan i.v.m korte vakantie. Daarna speelde het weer gewoon en nu ineens geen geluid meer. Stekker even eruit en weer opnieuw aangezet hielp ook niet.
Display info is normaal en reageert ook goed op de signalen van de afstandbediening. Iemand bekend/ ervaring hiermee ?
4 ANTWOORDEN 4
Anu
Scientist
Bericht 2 van 5
2.752 Weergaven
Bericht 2 van 5
2.752 Weergaven

Hoi @Pd0nxb54

 

Ik durf helaas niet aan te geven of er iets van een (vervangbare) zekering in het toestel zit, maar heb je al geprobeerd om eens een CD of zo af te spelen? Mijn ervaring met DAB is dat zodra het signaal te zwak wordt, je volledig geen geluid meer krijgt  (geen ruis of zo zoals bij FM), misschien dat het signaal net onder de treshold zit en je daardoor niets hoort? 

 

Groetjes, 

Anu

Pd0nxb54
New Voice
Bericht 3 van 5
2.748 Weergaven
Bericht 3 van 5
2.748 Weergaven

Dank voor je reactie ! Ja ik heb de CD speler, bluetooth en USB geprobeerd, maar het set blijft zwijgen in alle talen, helaas....
Pd0nxb54
New Voice
Bericht 4 van 5
2.747 Weergaven
Bericht 4 van 5
2.747 Weergaven

Vandaag aankoopbewijs gecheckt....25 juni 2016....garantie 24 maanden. Setje is van mijn schoonmoeder (89 jr.!), die vrijwel alleen radio beluisterde tot nu toe.
Anu
Scientist
Bericht 5 van 5
2.735 Weergaven
Bericht 5 van 5
2.735 Weergaven

Hoi @Pd0nxb54

 

Dan valt hij dus nog net binnen garantie, snel even contact opnemen met de support van Medion zou ik zeggen :).

 

Groetjes, 

Anu

4 ANTWOORDEN 4