annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

Weegels
Apprentice
13.081 Weergaven
13.081 Weergaven

Zwart beeld (no input signal) op monitor bij MD34190 (Aldi PC 7-12-2019)

Beste,

2 monitoren geven beiden zwart beeld, 1 voor 1 geprobeerd (niet tegelijk aangesloten) via of HDMI (Iilyama monitor) of DVI (Dell monitor).

 

Zaterdagmiddag heeft het na installatie even gewerkt op de Dell monitor. 

Installatie in eerste instantie gestart op Dell monitor, maar daar kwam geen signaal op binnen. Elders de Iilyama monitor (via HDMI) als tijdelijke monitor gehaald, om installatie te doen, in eerste instantie ook zwart beeld (bij eerste inschakeling pc). Na geforceerd afsluiten, en weer opstarten, met Iilyama aangesloten, eindelijk beeld. Installatie voltooid.

Hierna de Dell monitor via DVI aangesloten er hiermee kunnen werken.

Zondagochtend echter geen beeld. Bij opstarten zelfs geen "Medion"logo dat door het beeld flitst. Geen hoorbare piepjes, wel ventilator die normaal blaast, powerknop die blauw oplicht, naar mijn idee een werkend systeem, echter geen beeld

De Dell monitor geeft aan vanwege power saving naar standby te gaan

Iilyama geeft aan geen input signal te krijgen.

 

Dus al 2 verschillende monitoren met verschillende aansluitingen, zelfde euvel, doet vermoeden dat het aan PC ligt.... (nieuwe aankoop)

Al geprobeerd zonder kabels aangesloten te starten (alleen voeding en monitor, geen keyboard/muis/LAN), geen verbetering, geen piepjes, wel werkende kast

power kabel eraf gehaald, powerknop minuut ingedrukt gehouden, hierna alles aangesloten, geen verbetering.

 

Er is dus totaal geen interactie met monitor, bij opstarten, geen medion logo, geen windows logo, geen login scherm, geen muis, geen niet :p, ik kan dus geen video kaart driver updaten, deze is de standaard geleverde. in windows kom ik dus niet.

 

Geen goede start...wie helpt met oplossing, of moet systeem nu al gerepareerd worden?

 

gr

Weegels

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp