annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

nobel
New Voice
3.793 Weergaven
3.793 Weergaven

ERAZER X7741 D

Er wordt totaal geen beschrijving van de aansluitingen gegeven.

In de Quick installation guide staat:

Een uitgebreide handleiding vindt u op de desktop van uw PC en in de map D:\Tools\Manuals

Deze beschrijving "PC Systeme generic NL Manual WIN10 MSN 2006 2905 final.pdf" kun echter pas zien als het systeem volledig is geinstalleerd.

Er is in deze file GEEN foto en beschrijving van de aansluitingen.

De achterzijde ( door mij toegevoegd ) ziet er als volg uit.

X77414 D achterkant.jpg

Het lijkt of er 4 HDMI aansluitingen en een DVI-D aansluiting is.

Het lukte mij om een HDMI aansluiting in de tweede van links te stoppen en aan te sluiten op een HDMI monitor.

Ook een DVI-D monitor aangeloten.

 

De voorkant achter het gebruikersklepje is duidelijk met de aanduiding MS/DS/MMC voor een multikaart lezer.

Verder twee USB poorten en een microfoon en koptelefoon aansluiting.

In de USB aansluiting aan de voorzijde een logitech unifying receiver voor muis en toetsenbord gestopt.

Aan de achterzijde wat kennelijk de WIFI dongle was in een USB poort gestoken.

 

Daarna power on en onmiddellijk een microsoft update.

Gelukkig werkte alles na deze onduidelijikheden wel.

 

Navraag bij de Medion helpdesk geeft alleen maar verwijzijng naar FAQ waar niets instaat en daarna:

Helaas hebben wij geen andere handleiding beschikbaar. De enige beschikbare handleiding is de handleiding op de Medion Service Portal (https://www.medion.com/nl/service/download/). Waar dus niets instaat. 

Dit betreft een universele handleiding, het is dan ook mogelijk dat deze handleiding ietwat afwijkt van het daadwerkelijke product. Wel zullen de beschikbare aansluitingen uitgelegd worden in de betreffende handleiding. Enkel de locatie van de aansluitingen zal mogelijk afwijken.

De locatie wijkt inderdaad af en het zou Medion sieren als zij de X7741 D zouden toevoegen aan de handleiding met aanwijzingen wat wat is.

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp