This website uses Cookies. Click Accept to agree to our website's cookie use as described in our Cookie Policy. Click Preferences to customize your cookie settings.
Hoi, Van een Medion Akoya (MSN: 3002 4420) is na een val de bevestiging van de beeldscherm scharnieren gesneuveld en is er een stukje uit de bodemplaat. De schroefjes kunnen niet meer vastg...
Hallo iedereen. Daar ben ik weer. Ik dacht dat het over was maar laptop begint onmiddelijk na het opstarten met de letter s te typen. Toets zit niet vast, Kan er bijna niet inkomen want de letter s i...
Hallo allen, Ik heb onlangs een Medion Akoya E14409 - MD62157 gekocht en ik merk dat de standaard 4 GB RAM te weinig is, omdat het geheugen als snel richting de 80% gaat, terwijl er bijna ni...
Ik heb pas een Medion Akoya E1449 MD62157 laptop aangeschaft en de Medion Service App geïnstalleerd. Die werkt niet, ik krijg de melding dat ik mijn laptop met internet moet verbinden, maar da...
Help. Ben nieuw hier. Mijn MD 61778 typt uit zichzelf overal hele rijen s'en. Kan verder weinig met het apparaat beginnen. Kan ook geen virusprogramma installeren oid. Nog geen 2 jaar oud. Van de ene...
Ik kocht een Microsoft surface pen 1710. Als ik die connecteer via Bluetooth krijg ik connectie, alleen blijken een aantal essentiële functies niet te werken, waaronder het schijven zelf. Andere func...
Ik probeer een oude dame te helpen een laptop probleem op te lossen. Laptop blijft in recovery modus en wil niet opstarten. Windows kon niet bepalen wat er fout is. Na veel mislukte pogingen...
Als ik op zoek ga naar drivers voor mijn P6678 wordt ik steeds naar een pagina gebracht waar er een melding staat dat de updates automatisch gaan. Allemaal goed en wel, maar ik wil de driver update o...