This website uses Cookies. Click Accept to agree to our website's cookie use as described in our Privacy Policy. Click Preferences to customize your cookie settings.
Mijn medion E3221 heeft een paar weken in de kast gelegen. Vandaag kreeg ik er geen leven in dus dacht dat de batterij leeg was. Bij het inpluggen ging de led voor opladen niet aan. Bij het inschakel...
Mijn notebook stopt er in één keer mee? Het wil ook niet meer opstarten. Bij het indrukken van de startknop brand het lampje even maar gaat direct weer uit. Notebook zit wel aan de stroom. Wat zou he...
Ik zou m'n laptop een beetje willen upgraden en zou willen weten wat er mogelijk is. Waar kan ik vinden wat er mogelijk is ? De MSN 30021527 wordt op de medion website niet herkend. &n...
Sinds een paar dagen heeft mijn laptop toetsenbord een probleem. De 6 lijkt continue te worden aangeslagen terwijl ik niets doe. Dit maakt werken erg lastig, want de 6 wordt overal in veelvoud tussen...
Goedeavond, ik kocht 1 jaar terug deze akoya. achter 2 maand had ik problemen dat ik de FN functie niet meer kon deactiveren. alles opgezocht maar enkel met een volledige herinstal...
Ik heb een medion E17201 MD61429 . Er zit een Ram 8Gb in slot A. Dit werkt prima. Nu wil ik uitbreiden. 2x 16GB. 16Gb in slotA werkt goed.Stop ik dan 16Gb in slot B erbij dan zie ik wel ...
Hallo Onlangs had ik een batterij besteld voor mijne laptop bij Medion ,maar de aansluiting van de batterij was niet goed ( zie foto ) en heb ik deze terug ,kunnen jullie mij helpen om d...
Hoe kom ik aan een toetsenbord van mijn laptop? Ik heb een MEDION S15447 / MSN30027614 / MD61676 via de (gebruikersvijandige?) site van medion lukt het mij helaas niet. Tot 4x toe een formuli...
hallo een vraagje ,ik vind geen netwerk aansluiting op deze notebook,de wifi werkt maar,ik vroeg me af hoe ik dat kan oplossen,is er iets dat ik kan doen via een verloopstekker,zodad ik deze met kabe...
Dag allemaal, ik ga het lange verhaal maar vertellen. er werd mij door een medewerker van een foto bewerking programma geadviseerd, om in de bios de "vga kaart" op RTX GPU over te stappen en ...