Hoi allemaal, Ik loop tegen een vreemd probleem aan; ik heb een Akoya p5308 F/8531 NL, MSN 10017178 en daar zit nog een BIOS in van 2013 van AMI H77H2W08 versie 2.7 De laatste tijd wil Windows 10 v...
Hoi, ik heb gisteren een medion akoya pc E36002 performance pc besteld. Mijn vraag is kan ik de graphics card (Gt 1030) met een GTX 1650 Super of een RX 570 vervangen ? Processor:...
Ik krijg een melding van de Intel Driver & Support assistant, er zijn updates voor mijn drivers, oa wifi en bluethooth. Deze kan ik installeren. Alleen de bovenste melding over een update voor ...
Ik had graag een tweede monitor aangesloten op mijn Desk Pc. De monitor, een Medion P55425 (MD20435) die nu aangesloten is gebruikt de DVI-D aansluiting. Is het mogelijk om een tweede monitor op bi...
Hallo forumleden, volgende probleem heb ik, nieuwe pc medium multimedia pc akoya E63007. Ik wil via de UCB c aansluiting mijn beeld op de TV laten verschijnen, als monitor gebruiken dus. Heb een ...
Ik heb een nieuwe desktop E66011 msn 10023411 . Ethernet werkt perfect via kabel, maar wlan en ook bluetooth werken niet, en zijn ook nergens te vinden. In de lijst van netwerkadaptors staat enkel de...
Hallo, ik heb twee weken geleden een nieuwe computer gekocht, Medion Akoya All In One E23401-i3-512F8. Ben zeer tevreden met deze aankoop, maar vond de handleiding wel heel erg summier. Maar alles w...
Hallo de voeding van mijn Medion Akoya MD 8838 Pc is stuk. Het gaat om deze voeding: MODEL NO: PSP400-60MDN Wie kan mij advies geven welke voeding ik aan moet schaffen. (er worden geen games gespee...