annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

google chrome laadt zeer traag of helemaal geen pagina's meer onder windows10

OPGELOST
21 ANTWOORDEN 21
dirkw
Trainee
Bericht 1 van 22
17.603 Weergaven
Bericht 1 van 22
17.603 Weergaven

google chrome laadt zeer traag of helemaal geen pagina's meer onder windows10

Ik heb een nieuwe laptop Medion Erazer x7841 met daarop windows 10

Sinds de ingebruikname ervaar ik dat google chrome nog nauwelijks functioneert. Sites die ik vroeger regelmatig bezocht op mijn oude laptop worden nog wel geladen onder google chrome maar wanneer ik naar een nieuwe site probeer te gaan krijg ik na een tijdje volgende boodschap:

Deze site is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat www.2dehands.be reageert.

Probeer het volgende:

ERR_TIMED_OUT

 

Ik heb al een en ander opgezocht en proberen toepassen (controle op malware, extensies uitschakelen, chrome herinstalleren...) maar probleem blijft duren.

Iemand vertrouwd met dit probleem?

 

 

21 ANTWOORDEN 21
daddle
Superuser
Bericht 21 van 22
14.503 Weergaven
Bericht 21 van 22
14.503 Weergaven


@dirkw  schrieb:

Ik heb via de instellingen het signaal van de modem op enkel 2.4 Ghz gezet.

Op mijn laptop vind ik maar 1 thuisnetwerk, maar geen enkel resultaat.


@dirkw

Als je maar een enkel netwerk activeert hebt (2.4 GHz) kun jij ook maar een thuisnetwerk vinden. Maar wat bedoel je met geen resultaat? Met betrekking op Chome-Browser, of in general slechte ontvangst?

Maar i k weet ook niet verder, misschien is jouw netwerkcard slecht. Heb jij dan goeie ontvangst in de netwerkinstelligen of in de netwerk-center? -> Rechtsclick on the netwerk-symol re. onder -> dan netwerk en "Freigabe" -Center openen, en daar in kun je zien welke sterkte en met welke data-transfer je netwerkkaartje werkt.

Anders zou ik in apparatebeheer kijken naar de juiste driver voor je wireless card.

En anders, zou ik windows opnieuw installeren, of gewoon alleen met de internet-explorer doorgaan.

 

daddle

 

dirkw
Trainee
Bericht 22 van 22
2.643 Weergaven
Bericht 22 van 22
2.643 Weergaven

Die laatste tip is de beste: Chrome vergeten, heeft al veel energie gekost om dit te verhelpen terwijl er tal van alternatieven zijn.

Bedankt voor de vele tips in ieder geval.

21 ANTWOORDEN 21