annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Robotstofzuiger s30

1 ANTWOORD 1
Tinneke82
Beginner
Bericht 1 van 2
610 Weergaven
Bericht 1 van 2
610 Weergaven

Robotstofzuiger s30

Goeiemiddag, ik ben nu een kleine week in het bezit van deze topper . 
aanmelden Medion app vlot gegaan , maar al een even lange tijd aan het proberen om de stofzuiger op Google assistent te krijgen deze moet via de app medionlife+ worden gedaan. 
nu kan ik geen nieuw account aanmaken op deze app het lukt om mijn naam en voornaam en e-mailadres in te vullen check de code die ik via e-mail ontvang geef ik in tot zover check dan moet je een paswoord ingeven en daar loopt het mis … zie foto er Komt op illegal information entered Please check it … al 100en verschillende geprobeerd als ook mijn man stuiten beiden op het zelfde probleem … het is enorm frustrerend dat dit niet wil lukken . App al terug verwijderd en zelfs opnieuw opgezet blijft hetzelfde probleem geven . Iemand een oplossing of hetzelfde probleem ? Alvast bedankt Tinneke 2782502B-4CD5-480C-87A3-38412EE101A3.jpeg

1 ANTWOORD 1
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 2
604 Weergaven
Bericht 2 van 2
604 Weergaven

Hallo @Tinneke82, en welkom bij de gemeenschap.

 

Het spijt me te horen dat u problemen heeft met de MEDION app.
Ik begrijp niet helemaal waarom je een nieuw account moet aanmaken als inloggen in de MEDION app werkte. Treedt dezelfde fout op als je inlogt met je 'oude' account?

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 ANTWOORD 1