annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe laptop met 2 HDD (SSD)

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
motormuiz
New Voice
Bericht 1 van 4
1.122 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.122 Weergaven

Nieuwe laptop met 2 HDD (SSD)

Ik heb sinds 2016 een Medion MD 99850 maar die wordt een beetje oud.
Daarom zoek ik een snelle nieuwe laptop voor algemeen gebruik maar wel met 2 opslagmogelijkheden.

Dus 2 x SSD of 1 SSD + 1 HDD. Verdere specificaties zoals afmeting 15,6" en zo als mijn MD 99850.
Ik heb al flink gezocht, ook bij andere merken maar kan dit niet meer zo vinden.
Iemand een idee??

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 4
1.118 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.118 Weergaven

Hallo @motormuiz en welkom,

je moet jezelf vergelijken. Wij kennen uw eisen, niet wat u nodig heeft. bijv. dvd-station of LAN-verbinding?

 

deze notebook heeft ook een numpad, evenals 15,6" en een tweede SSD kan achteraf worden ingebouwd.

https://www.medion.com/de/shop/p/multimedia-notebooks-medion-akoya-e15413-intel-core-i5-1235u-window...

Vaarwel Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 4
1.119 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.119 Weergaven

Hallo @motormuiz en welkom,

je moet jezelf vergelijken. Wij kennen uw eisen, niet wat u nodig heeft. bijv. dvd-station of LAN-verbinding?

 

deze notebook heeft ook een numpad, evenals 15,6" en een tweede SSD kan achteraf worden ingebouwd.

https://www.medion.com/de/shop/p/multimedia-notebooks-medion-akoya-e15413-intel-core-i5-1235u-window...

Vaarwel Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
motormuiz
New Voice
Bericht 3 van 4
1.112 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.112 Weergaven

Hallo Fishtown,
Bedankt voor je reactie en advies.
Dit is inderdaad een laptop waarin je een 2e SSD kan zetten. (Medion Akoya 15413
In Nederland (Ik wil NL toetsenbord) kan ik wel deze laptop vinden maar in de tekst staat niet dat er een 2e SSD in kan. Ik zal morgen proberen iemand van Medion te spreken. Ik laat je weten hoe dat afloopt.
Met vriendelijke groet, Ed.

Teske
Mentor
Bericht 4 van 4
1.037 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.037 Weergaven

Hey @motormuiz

 

Welkom op de Community! 

Het kan lastig zijn om online samen tot een product te komen. We hebben een gratis telefoonnummer waar ze je graag verder helpen. 

Het telefoonnummer is, 0800 – 02 01 281 (gratis). 

 

Groetjes Teske 

3 ANTWOORDEN 3