annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix app

6 ANTWOORDEN 6
Leen
New Voice
Bericht 1 van 7
6.088 Weergaven
Bericht 1 van 7
6.088 Weergaven

Netflix app

Hallo sinds een maand werkt de netflix app op mijn smart tv niet meer. Hij springt gewoon terug op tv scherm. Bij medion gingen.ze me een maand geleden terug beçlen, nog steeds niets gehoord. Wie kan me helpen. You tube app werkt wel nog. Het heeft niets met internet te maken vermoed ik. Tips zijn welkom...

6 ANTWOORDEN 6
Anu
Scientist
Bericht 2 van 7
6.058 Weergaven
Bericht 2 van 7
6.058 Weergaven

hoi @Leen

 

Heb je al eens via het menu gekeken of er iets van een update is voor je TV? 

En heb je een kabelverbinding of draadloos? Andere internettoepassingen werken wel allemaal goed? 

 

Groetjes, 

Anu

 

 

Leen
New Voice
Bericht 3 van 7
6.055 Weergaven
Bericht 3 van 7
6.055 Weergaven

Beste

Bij instellingen gekeken. Geen updates beschikbaar, zit met tv op bedraad internet want draadloos wil hij niet verbinden. 

Anu
Scientist
Bericht 4 van 7
6.053 Weergaven
Bericht 4 van 7
6.053 Weergaven

Hoi @Leen

 

Dan durf ik het helaas ook niet te zeggen, misschien eens op een andere router testen? Maar ik denk dat je het beste toch weer met Medion contact op kunt nemen.

 

Groetjes, 

Anu

daddle
Superuser
Bericht 5 van 7
6.041 Weergaven
Bericht 5 van 7
6.041 Weergaven

@Leen

 

Hoe kun je hulp verwachten als jij niet eens de precise model-naam of MSN-nummer of je TV noemt?

Kijk eens hier, daar zijn Updates voor verschillende TV voor de Sky- probleem opgelijst. Dit zijn de nieuwste verschikbare Updates.

 

daddle

Leen
New Voice
Bericht 6 van 7
5.848 Weergaven
Bericht 6 van 7
5.848 Weergaven

Mijn tv is een medion life x14902 (MD 31198).  You tube werkt wel nog.

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 7 van 7
4.998 Weergaven
Bericht 7 van 7
4.998 Weergaven

Hallo @Leen

 

Misschien dat je eens kunt controleren welke update er op de televisie staat? Is dit hoger dan V3.62.35.0?

Wat je ook nog wel kan proberen is het toestel een keer terugzetten naar de fabrieksinstelling. Dit kan je doen door in het TV-menu 'Installatie' te kiezen voor 'Eerste Installatie'.  

 

Hoor graag of dit verbetering heeft gebracht. 

6 ANTWOORDEN 6