annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

medion life x15025 md 32025 gaat niet meer aan

OPGELOST
5 ANTWOORDEN 5
Aledawn
New Voice
Bericht 1 van 6
331 Weergaven
Bericht 1 van 6
331 Weergaven

medion life x15025 md 32025 gaat niet meer aan

Sinds vanmiddag krijg ik de televisie niet meer aan. Hij sprint enkele seconden op het blauwe medion beeld en valt meteen weer uit.

Het betreft de medion life x15025 md 32025 uit 2018. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 6
315 Weergaven
Bericht 2 van 6
315 Weergaven

Hallo @Aledawn en welkom
Ik stuur je meteen een PM.
Probeer het alsjeblieft. Met een beetje geluk zal het werken, altijd ervan uitgaande dat er geen hardwarefout is en dat het puur een softwareprobleem is.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 6
316 Weergaven
Bericht 2 van 6
316 Weergaven

Hallo @Aledawn en welkom
Ik stuur je meteen een PM.
Probeer het alsjeblieft. Met een beetje geluk zal het werken, altijd ervan uitgaande dat er geen hardwarefout is en dat het puur een softwareprobleem is.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Aledawn
New Voice
Bericht 3 van 6
245 Weergaven
Bericht 3 van 6
245 Weergaven

Helaas, we hebben een andere televisie gekocht. De updates werkte niet.

daddle
Superuser
Bericht 4 van 6
233 Weergaven
Bericht 4 van 6
233 Weergaven

@Aledawn

Dus de TV, net 6 jaaren oud, stopte werking? Hij werd eind 2018 verkocht. Het is een belachelijk korte "overlevenstijd" voor een TV.

Maar ja, hij had net 379,- € , of in de laatste actie nog maar 349,-€ gekost.

Ik hoop je hebt meer geluk met de nieuwe TV. Welke hebjij nu uitgezocht?

Groetjes, daddle

Aledawn
New Voice
Bericht 5 van 6
231 Weergaven
Bericht 5 van 6
231 Weergaven

In de aanbieding 349. Maar hij stond ongeveer 16 uur per dag aan. We hebben nu een ander merk.

Fishtown
Superuser
Bericht 6 van 6
216 Weergaven
Bericht 6 van 6
216 Weergaven

Hallo @Aledawn 
Als je nog steeds de oude tv hebt, probeer dan de software bij te werken naar een andere USB-stick en de tweede USB-poort op het apparaat.

Maak de geheugengrootte van de stick zo klein mogelijk. Bij sommige gebruikers werkte het pas na meerdere pogingen.

doei Fishtown

5 ANTWOORDEN 5