annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ZOVEELSTE PROBLEEM MET TV MEDION LIFE X14302

2 ANTWOORDEN 2
ERIKDS22
New Voice
Bericht 1 van 3
1.149 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.149 Weergaven

ZOVEELSTE PROBLEEM MET TV MEDION LIFE X14302

Hallo, Met stip de slechtste aankoop ooit, is nu 4 jaar oud waarvan max. een 10-tal maanden (2de verblijf) gebruikt en had al problemen vanaf de eerste dag, beeld veranderde toen steeds van goed naar wazig en van licht naar donker, na een update was dit tijdelijk opgelost maar toen was de kleur matig en vooral de kleur van de gezichten bijna wit, het leek wel of iedereen ziek was. Volgend probleem was een lijn die bovenaan het scherm verscheen en het beeld dat dan begint te flikkeren en als laatste is er nu op het ogenblik het beeld dat steeds wisselt van blauw naar roze, hopeloos maar misschien mijn eigen schuld, ik had deze TV van de eerste dag moeten terugsturen maar nu is de garantie natuurlijk verlopen en ik weet niet of het nog de moeite loont om hem binnen te brengen? M.V.G. Erik20221027_112922.jpg20221027_112926.jpg20221027_112936.jpg20221027_112939.jpg

2 ANTWOORDEN 2
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 3
1.132 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.132 Weergaven

Hallo @ERIKDS22, en welkom bij de gemeenschap.

 

Hebt u verschillende kabels en bronnen geprobeerd om deze foutbronnen uit te sluiten?

 

Een reststroomontlading kan ook helpen:

Tips: Device isn't responding? - MEDION Community


Als dit alles niet helpt, is het waarschijnlijk een hardwaredefect.

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
ERIKDS22
New Voice
Bericht 3 van 3
1.126 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.126 Weergaven

Beste EastClintwood,

Bedankt voor jou snelle respons maar ik denk dat ik zowat alles al heb geprobeerd wat maar enigszins kan, ook wat jij voorstelt maar niets helpt, ik vrees dat het een reisje naar het containerpark wordt maar 1 ding weet ik nu wel zeker, nooit nog een Medion product want het is niet de eerste maal dat ik hiermee problemen heb, in het verleden was dat met een wandel gps, met een audiosysteem en waarschijnlijk nog wel met iets anders maar deze keer is de maat vol !!! Ik moet om eerlijk te zijn hier wel nog wel aan toevoegen dat ik met andere producten (merken) van Aldi wel héél tevreden ben.

M.V.G. Erik

2 ANTWOORDEN 2