annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

X16595, vooral het smartgedeelte kan beter.

0 ANTWOORDEN 0
Kareltje
New Voice
Bericht 1 van 1
1.279 Weergaven
Bericht 1 van 1
1.279 Weergaven

X16595, vooral het smartgedeelte kan beter.

Beste heren, dames en de firma Medion,

Ik heb veel plezier met bovenstaande tv. Het beeld en geluid is prima.

Er zijn echter wat probleempjes:

 

-mirroring van mijn mobiele telefoon (Xiaomi note 5) is niet mogelijk, wel van mijn tablet (Samsung galaxy S2), maar dan is het niet beeldvullend.

--Als je kiest voor apps, is er NIET te scrollen vanaf de middelste app, de tv gaat telkens terug, pas na 20 x proberen verschuift de cursor. Dit is nog leefbaar, gebeurt af en toe, maar ik wil het wel gerepareerd hebben.

-Het is natuurlijk te gek voor woorden dat er geadverteerd wordt met een NOS logo in de advertentie, maar deze tv heeft geen NOS/NPO start app. Ook RTLXL en Kijk tv ontbreken.

 

NPO start is door de browser op te lossen, de andere 2 apps van de commerciëlen niet. Ik heb me ingelezen, er zijn of komen geen aanvullende apps. En dat vind ik geen goed idee voor zo'n mooie tv. Het lijkt me in het belang van Medion, de fabriek Vestel, en de klanten om over een goed werkende, uitvoerige app store te beschikken. En ik heb het idee dat een NOS, een RTL en een SBS app niet ver weg zijn, als ik het deels al oplos via de browser, dan lijkt het me niet super ingewikkeld.

Het hoeft van mij ook niet alleen maar "ga uw werk doen, Medion en/of Vestel", het mag ook bottom up gebeuren, als wij als fanatieke klanten de programmatuur krijgen om dat zelf te bouwen, dan is het een soort community achtig gebeuren, en daar profiteert iedereen van. Ik weet alleen niet of ik of een ander dat kan,maar met de juiste tools komen we tenminste ergens.

Ik hoor graag een Medion reactie, ik meen me dat er een Engels sprekende Medion official op dit forum is, ik vind het best om een Engels berichtje hierover te posten.

 

Tags (3)
0 ANTWOORDEN 0
0 ANTWOORDEN 0