annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

X15060 (MD 32060) internet en Youtube

OPGELOST
7 ANTWOORDEN 7
IvanSaez
New Voice
Bericht 1 van 8
3.561 Weergaven
Bericht 1 van 8
3.561 Weergaven

X15060 (MD 32060) internet en Youtube

Hallo,

 

Sinds gisteren krijg ik deze melding als ik Youtube wil bekijken op mijn TV:

Er is een probleem met het certificaat van deze website

             Fout: %

Wilt u verder gaan? Ja/Nee

 

Als ik Ja selecter dan doet ie het soms maar meestal niet.

Wat is er aan de hand??

 

mvg,

 

Ivan

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 7 van 8
3.340 Weergaven
Bericht 7 van 8
3.340 Weergaven

Hallo @all

Voor informatie

https://community.medion.com/t5/kb/en/ta-p/124131

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 8
3.442 Weergaven
Bericht 2 van 8
3.442 Weergaven

Hallo @IvanSaez 

 

Het klinkt als een software probleem. Weet je of er recentelijk een update is geïnstalleerd op de TV? Of dat de YouTube app recentelijk geüpdate is geworden? Ik denk dat er eventueel iets is misgegaan bij een update en dat dit gepatched moet worden. Of er is een serverfout bij de YouTube TV app. Maar dit is iets lastiger te controleren als de webversie wel werkt. 

 

Groetjes,

Girlnod. 

IvanSaez
New Voice
Bericht 3 van 8
3.438 Weergaven
Bericht 3 van 8
3.438 Weergaven

Girnold,

 

Je op twee manieren naar Youtube: door op de grote blauwe MEDION knop te drukken op de afstandsbediening of door op het menu knop (blauw huisje knop) te drukken. Als ik op de MEDION knop druk dan verschijnt de foutmelding. Via het menu knop niet. Dus mijn conclusie is dat achter het MEDION knop een of andere url zit met een verlopen cetrificaat. Jammer dat Medion zelf niet reageert. Nog niet zo lang geleden hadden ze voor een denial of service gezorgd (de tv ging elke 10 sec herstarten als het aan het internet was gekoppeld).

En nee, er zijn geen updates geweest de laaste tijd. Heb nog steeds dezelfde versies van firmware en app.

 

mvg,

 

Ivan

Girlnod
Moderator
Bericht 4 van 8
3.431 Weergaven
Bericht 4 van 8
3.431 Weergaven

Hallo @IvanSaez 

 

Dan zal het inderdaad kunnen dat de knop op de afstandsbediening zelf nog een oude koppeling heeft. Ik verwacht dat dit opgelost zal worden met een update wanneer er weer een update vrijkomt voor de TV.

 

groetjes,

Girlnod. 

digiworksnl
Beginner
Bericht 5 van 8
3.427 Weergaven
Bericht 5 van 8
3.427 Weergaven

Ik denk dat het probleem te maken heeft door verlopen Let's Encrypt-certificaat. Ook hier kan ik geen youtube of Medion Portal meer openen.

Op Tweakers verscheen er vrijdag dit bericht:  https://tweakers.net/nieuws/187618/storing-door-verlopen-lets-encrypt-certificaat-treft-miljoenen-ge...

 

Sinds vrijdag doet het smart gedeelte van de TV (MEDION LIFE X14907 (MD 32029) ) het ook niet meer. Ik ben bang dat we moeten wachten op een software update vanuit Medion.

Tags (3)
digiworksnl
Beginner
Bericht 6 van 8
3.407 Weergaven
Bericht 6 van 8
3.407 Weergaven

Mijn TV doet het weer. Na 5 dagen een certificaat fout te hebben gehad is het probleem opgelost. 👍

Fishtown
Superuser
Bericht 7 van 8
3.341 Weergaven
Bericht 7 van 8
3.341 Weergaven

Hallo @all

Voor informatie

https://community.medion.com/t5/kb/en/ta-p/124131

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
bluecake
Beginner
Bericht 8 van 8
3.114 Weergaven
Bericht 8 van 8
3.114 Weergaven

Ik zou eens proberen om de cookies te verwijderen.

Zou ergens bij settings moeten staan denk ik.

7 ANTWOORDEN 7