annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV MD31330 gaat niet meer aan na update, indicator lampje blijft knipperen

12 ANTWOORDEN 12
cliffieke
Trainee
Bericht 1 van 13
2.531 Weergaven
Bericht 1 van 13
2.531 Weergaven

TV MD31330 gaat niet meer aan na update, indicator lampje blijft knipperen

Hallo,

Heb een software update gedaan via USB stick Op mijn Medion MD 31330 tv,
En sindsdien gaat ie niet meer uit standby modus,

De standby indicator led blijft knipperen, ook geen reactie met afstandsbediening of bediening achteraan.
Heb de procedure gevolgd:

  • USB geformateerd naar FAT 32,

  • het bestand gedownload, uitgepakt, en op de stick gezet,

  • USB in de tv, op menu toets en de code 1 5 0 5 en dan ja gekozen op de vraag: 'wil je de software bijwerken,'

Hij heeft dit tot 100% voltooid, en dan is hij vanzelf herstart
Maar niet meer aangegaan,
Is sindsdien:

  • zwart scherm met een kniperende indicator,

  • geen backlight of scherm dat aangaat, heb hem zo laten doen tot 8 uur later, hem zelf herstart heb, en elke keer zelfde resultaat.
    Heb al alle mogelijke manieren geprobeert die ik vond op het forum en online,
    ontlading, alles uitgetrokken, hdmi, enz , on/off toets meer dan een min ingehouden, op elke mogelijke manier of volgorde , Ook al 2x 24u gewacht met stekker er uit.

 

Maar altijd zelfde resultaat,

Hij knippert zo 1x per seconde ongeveer, als ik op 'OK' van de remote duw begint hij sneller te knipperen, maar daar blijft het dan ook bij,

Is er geen manier ofzo om hem via een toetsencombinatie of 'jumper' verbinding te resetten of iets anders?
Want hij werkte ervoor wel.


Gegevens :

MEDION LIFE X15530 (MD 31330) A-BE

 

MEDION MD 31330 BE

MSN: 30025309

 

USB stick : 4GB geformateerd in fat32, en het juiste bestand uitgepakt en op gezet dat ik via de site had met mijn 'MSN nummer' in te geven,

Iemand hier een oplossing voor ?
Alle tips zijn welkom,

 

Bedankt

12 ANTWOORDEN 12
Daniel
Moderator
Bericht 11 van 13
595 Weergaven
Bericht 11 van 13
595 Weergaven

Hallo

 

Helaas kan de update alleen via het menu worden geïnstalleerd en aangezien de tv niet meer opstart, is dit niet mogelijk.

Maar hier is de LINK 

 

Je moet het bestand echter eerst uitvoeren op de pc. Vervolgens wordt het bestand uitgepakt en wordt er een Medion-map gemaakt op de harde schijf C. De update staat in deze map. Zet vervolgens de TV aan, plaats de USB stick met de update, open het menu en voer de toetscombinatie 1505 in op de afstandsbediening.


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
cliffieke
Trainee
Bericht 12 van 13
524 Weergaven
Bericht 12 van 13
524 Weergaven

ok bedankt,   👍

 

Maar hoe kan ik de tv nu de update laten uitvoeren ?
Want deze zit vast in 'opstart-mlodus'  en de toetsencombinatie met de afstandsbediening, kan ik niet doen ?

Alvast heel hard bedankt 👍👍

 

MVG

Daniel
Moderator
Bericht 13 van 13
513 Weergaven
Bericht 13 van 13
513 Weergaven

Ik stuur je meteen een privébericht over dit onderwerp


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
12 ANTWOORDEN 12