annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

QLED X15097 beschermfolie op scherm?

3 ANTWOORDEN 3
cyrilis
Beginner
Bericht 1 van 4
1.211 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.211 Weergaven

QLED X15097 beschermfolie op scherm?

Vanmiddag een medewerker MEDION gesproken en gevraagd of er beschermfolie op deze Medion TV zit dat verwijderd dient te worden. Want je ziet duidelijk dat er een laagje op het scherm zit. Het antwoord luidde: er zit op alle TV's beschermfolie ja en kan er af. 

 

Dus ik begon met los peuteren in een hoekje. Ben er maar mee gestopt. Zit hartstikke vast. Geloof niet dat dit verwijderd dient te worden !!! Mocht blijken dat ik foutief ben ingelicht, gaat er wel een pak slaag zwaaien en de TV retour, want zit nu met een beschadigde hoek.

 

Graag duidelijkheid of er folie op het HELE scherm van de TV zit geplakt , vanuit de fabriek, dat verwijderd dient te worden. En hiermee bedoel ik dus niet het doorzichtig plastic randje op de lijst, maar folie OP het gehele scherm, wat duidelijk waarneembaar is.

 

Iemand?

Alvast bedankt.

 

 

3 ANTWOORDEN 3
DeKameleon
Trainee
Bericht 2 van 4
1.199 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.199 Weergaven

Goedemiddag Cyrilis,

 

Zou je mij een bericht kunnen sturen met je klant en bestel gegevens dan kijk ik even voor je wat er van toepassing is.

 

Groetjes DeKameleon

daddle
Superuser
Bericht 3 van 4
1.193 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.193 Weergaven

@cyrilis 

 

Dit schrijft de eigenaar van een ander model maar ook een OLED-TV X16595:

  

"Der Aufbau sollte mit mindestens zwei, besser drei Personen durchgeführt werden. Große Vorsicht, denn oben besteht der Medion praktisch nur aus dem Display - Glasbruchgefahr. Fingerbadrücke voom Aufbau werden durch eine Schutzfolie verhindert, die man im Anschluss leicht abziehen kann. Unten auf dem metallfarbenen Rand sind noch zwei weitere Folien, die man zunächst gar nicht entdeckt, erst nach genauerem Ansehen. Die sind etwas fummeliger zu entfernen:

 

--> https://community.medion.com/t5/Video/Medion-OLED-TV-x16595-MD33989/m-p/146459#M7724

 

Ik hoop je verstaat genoeg duits, gebruik anders google vertaler.

 

Groetjes, daddle

 

andolou
Newcomer
Bericht 4 van 4
980 Weergaven
Bericht 4 van 4
980 Weergaven

Hoi 

Is dat dan opgelost want zit hier met zelfde vraag van een qled tv ma na dit hier te lezen durf ik er niet meer aan te pulken ....

 

3 ANTWOORDEN 3