cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Probleem MD32060 125,7 cm

SOLVED
7 REPLIES 7
wemme003
Beginner
Message 1 of 8
3,145 Views
Message 1 of 8
3,145 Views

Probleem MD32060 125,7 cm

Ik heb een probleem met mijn tv 

in 1 dag start hij al 5 x opnieuw op , blauwe lampje gaat knipperen , beeld weg ,start opnieuw op 

 

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Girlnod
Moderator
Message 6 of 8
2,876 Views
Message 6 of 8
2,876 Views

Hallo @lindsay en @wemme003 

 

Zaterdag kreeg ik de mededeling dat het software probleem opgelost zou zijn en nu weer verbinding gemaakt mag worden met het internet zodat de tv weer kan updaten.

 

Groetjes,

Girlnod

View solution in original post

7 REPLIES 7
Girlnod
Moderator
Message 2 of 8
3,056 Views
Message 2 of 8
3,056 Views

Hallo @wemme003 

 

Gebeurt dit meteen bij opstarten of bij specifieke software en/of hardware? Als dit bij specifieke software of hardware gebeurt dan kan ik je het beste aanraden om te kijken of dit ook bij andere software of hardware gebeurt dat niet vaak gebruikt word om te kijken of het probleem zich blijft voordoen. Je kan eventueel ook de TV voor 1 uur loskoppelen (alle externe apparaten loskoppelen en de stroomkabel eraf) en daarna enkel de stroomkabel terug erin om te kijken of dit het probleem verhelpt. Eventueel kun je ook de TV terug zetten naar fabrieksinstellingen/eerste installatie om te kijken of dat het probleem verhelpt. Mocht dit allemaal niet werken dan kun je denk ik beter de service lijn van Medion (NL 0900-2352534) (BE 02-2006198) bellen. Zij zouden u beter kunnen helpen met dit probleem.

 

Groetjes,

 

Girlnod.

Outy
Moderator
Message 3 of 8
2,975 Views
Message 3 of 8
2,975 Views

Hey @wemme003,

 

Probeer dit eens: 

"Switch off the WiFi, disconnect the LAN cable, if not possible briefly deactivate the WiFi on the router and then switch the TV over or perform a factory reset and then set up without an Internet connection."

 

Daarna de tv niet laten updaten.

Mogelijk zit er een fout in de laatste update.

 

Groetjes,

Outy

lindsay
Newcomer
Message 4 of 8
2,938 Views
Message 4 of 8
2,938 Views

ik heb 'eerste installatie' opnieuw uitgevoerd en tot nu toe al een uur niet meer uitgevallen. De tv viel elke 30 seconden vanzelf even uit, werd er gek van

wemme003
Beginner
Message 5 of 8
2,914 Views
Message 5 of 8
2,914 Views

Gisteren werd ik gebeld met de mededeling dat het een software probleem is : internet uitschakelen en 1e installatie doen zonder internet verbinding 

Girlnod
Moderator
Message 6 of 8
2,877 Views
Message 6 of 8
2,877 Views

Hallo @lindsay en @wemme003 

 

Zaterdag kreeg ik de mededeling dat het software probleem opgelost zou zijn en nu weer verbinding gemaakt mag worden met het internet zodat de tv weer kan updaten.

 

Groetjes,

Girlnod

Narcotrix
New Voice
Message 7 of 8
2,823 Views
Message 7 of 8
2,823 Views

Dus verbinding met het internet mag weer ?

Merci !

Mvg

 

 

Outy
Moderator
Message 8 of 8
2,722 Views
Message 8 of 8
2,722 Views

Hey @Narcotrix ,

 

Als je het nog niet geprobeerd hebt.

Ja, je TV zou weer normaal moeten werken.

Mocht het niet het geval zijn dan koppel hem even los van het internet (of WiFi) en voer een eerste installatie uit.

Daarmee haalt je TV de juiste update op mocht hij dit niet uit zichzelf doen.

 

Groetjes,

Outy

7 REPLIES 7