annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opslag vol?? Tv gaat niet naar startscherm

6 ANTWOORDEN 6
PaulienvdWeide
Beginner
Bericht 1 van 7
349 Weergaven
Bericht 1 van 7
349 Weergaven

Opslag vol?? Tv gaat niet naar startscherm

Mijn x15011, gekocht November 2021, garantie 2 jaar, dus verlopen... ging gisteren zo ineens uit. Toen ik wilde opstarten, kwam gewoon het Medion logo in beeld, gevolgd door Android logo. Daarna blijft het beeld op zwart, en verschijnt er steeds rechts boven in beeld een balkje: "Opslag bijna vol". Dat verdwijnt, en komt terug. Ik kan niet naar een menu gaan voor een reset ofzo. Dat balkje blijft alleen maar verschijnen. Ik vind het raar, want de enige app die ik erop gebruikt is Videoland. 

Ik heb alles geprobeerd. Resetten met de knop op de tv. Stekker eruit. Wifi uitgeschakeld, ingeschakeld, Chromecast aangesloten om te checken of wat werkt. Niets.

Hoe kan ik dit oplossen??

6 ANTWOORDEN 6
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 7
345 Weergaven
Bericht 2 van 7
345 Weergaven

hallo @PaulienvdWeide en welkom
aardlekontlading uitgevoerd?
1. Schakel de televisie uit.

2. Zet de hoofdschakelaar (indien aanwezig) op "0" of "UIT".

3. Verwijder alle aansluitkabels.

4. Aan/uit-knop/ Houd de multifunctionele schakelaar op het apparaat ca. 10 tot 15 seconden ingedrukt.

5. Sluit de aansluitkabel opnieuw aan.

6. Zet de hoofdschakelaar (indien aanwezig) op "1" of "AAN".

7. Stel het apparaat in gebruik.

Als dat niet werkt,

probeer dan het apparaat te resetten door de multifunctionele schakelaar lang ingedrukt te houden terwijl het apparaat is ingeschakeld. doe dit eventueel meerdere keren

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
PaulienvdWeide
Beginner
Bericht 3 van 7
308 Weergaven
Bericht 3 van 7
308 Weergaven

Hoi! Ik heb exact gedaan zoals je beschreef, helaas blijft hetzelfde irritantje balkje "Opslag is bijna vol" bovenin beeld knipperen.

Ik heb 1 knopje aan de tv zitten. Dat is de aan/uit knop. De stekker kan niet losgekoppeld worden van de tv, die zit er vast aan. Verder alles ondersteboven gehaald en nergens iets anders gevonden qua knopjes.

Ik vrees dat ik eerstkomende maandag de klantenservice moet bellen voor een oplossing. Een tv van 3 jaar oud, waarna amper is gekeken is wat mij betreft echt nog niet rijp voor de sloop. 

Onlangs toevallig nog gekeken of er updates waren, en hij was helemaal up-to-date. Wel viel me al een tijdje op dat het allemaal steeds trager werd. Misschien heeft het een met het ander te maken.

In elk geval bedankt voor je uitleg en je tijd. En alsnog hoop ik een gouden tip te krijgen;)

 

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 7
300 Weergaven
Bericht 4 van 7
300 Weergaven

Hallo @PaulienvdWeide
zonder te weten of het enig effect zal hebben, maar je moet geen middel onbeproefd laten.
Sluit een USB-flashstation aan op het niet-aangedreven apparaat. Houd de OK-knop op de afstandsbediening ingedrukt en sluit de tv opnieuw aan. Dit kan leiden tot een gedragsverandering.
(Uitleg: Dit is hoe nieuwe software normaal gesproken wordt geïnstalleerd/gestart).
Verwijder de USB-stick opnieuw en start het apparaat opnieuw op.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Geurtb
Beginner
Bericht 5 van 7
146 Weergaven
Bericht 5 van 7
146 Weergaven

Hallo, ik heb identiek hetzelfde probleem, alle sugesties geprobeerd, blijft steeds in de rchterbovernhoek aangeven "opslagruimte bijna vol". Mijn TV is een MD31965 van november 2022. Kan ik support per mail bereiken ?

Paul2023
Mentor
Bericht 6 van 7
64 Weergaven
Bericht 6 van 7
64 Weergaven

Hoi @Geurtb ,

 

Om per mail contact op te nemen met de service-hotline van Medion, kan je gebruik maken van het contactformulier op de Medion website. Deze kan je bereiken door te klikken op: https://www.medion.com/nl/service/contact-form/general?supportq1=2&supportq2=21F&supportid=21F10

 

Voor een snelle afhandeling kan je ook meteen meesturen:

 

- Een foto van wat er wordt weergegeven op het scherm.

- Een kopie van het aankoopbewijs.

- Een foto van het typeplaatje op de achterkant van jouw televisie.

 

Je zal merken dat je maar één bestand tegelijk kan opsturen. Om dat te omzeilen, kan je gebruikmaken van een leeg Word-document en daarin alle foto's plakken, waarna je het als één bestand kan toevoegen aan het formulier en deze verzenden. Je zal daarna verder per mail worden ondersteund.

 

Groet,

Paul2023

 

Geurtb
Beginner
Bericht 7 van 7
47 Weergaven
Bericht 7 van 7
47 Weergaven

beste Paul,

bedankt voor de info , alle informatie verstuurd, nu wachten op een antwoord.

mvrgr

Geurt

6 ANTWOORDEN 6