annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix / software traag (Ultra HD smart tv 65)

3 ANTWOORDEN 3
Tweak
Newcomer
Bericht 1 van 4
1.370 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.370 Weergaven

Netflix / software traag (Ultra HD smart tv 65)

Hallo iedereen, ik heb op 29-11-2019 de 65inch Medion TV aangeschaft bij de Aldi.

Ik kocht deze tv puur om het formaat en de kwaliteit dus NIET om het smart gedeelte.

 

Nu irriteer ik me al heel lang aan de ingebouwde Netflix app want de tv lijkt gewoon te traag en kan niet alle ondertitels weergeven tijdens een film/serie.

Schijnbaar ben ik niet de enige met die klacht, maar goed ik wil die ingebouwde apps eigenlijk ook helemaal niet gebruiken.

Maar wat blijkt, ik krijg alleen maar 5.1 geluid als ik de ingebouwde Netflix app gebruik? Ik heb net mijn Xbox getest met Netflix en ook geen 5.1

 

Kan het kloppen dat de TV geen 5.1 door kan geven van HDMI naar SPDIF ? Ik heb dus de Xbox aangesloten met HDMI kabel naar de TV.

In de TV zit een SPDIF kabel naar mijn versterker. Als dit niet mogelijk blijkt heb ik een domme aankoop gedaan.

 

3 ANTWOORDEN 3
Tweak
Newcomer
Bericht 2 van 4
1.307 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.307 Weergaven

Zie zo snel geen edit knop? maar gaat dus om de x16590

Tweak
Newcomer
Bericht 3 van 4
1.300 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.300 Weergaven

Blijkbaar stond de output niet goed ingesteld op de Xbox heb Dolby Digital gekozen en het werkt!

Meteen Netflix gedeactiveerd op de TV zelf 🙂 opgelost dus!

LeentjeT
Newcomer
Bericht 4 van 4
1.127 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.127 Weergaven

Ik heb een Medion Tv ALDI gekocht en van het begin al problemen die nu en dan voor vallen, nu heb klank maar geen beeld. Soms komt beeld ineens terug en nu weer niets. Alles gedaan wat ook maar kan maar lukt me niet meer om beeld te krijgen. Veel problemen met Medion hoor en zie ik wel intussen!!! 

3 ANTWOORDEN 3