annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Life TV P12309 (MD 21441) MD30023392 heeft opstartproblemen

3 ANTWOORDEN 3
Pierrela
New Voice
Bericht 1 van 4
3.271 Weergaven
Bericht 1 van 4
3.271 Weergaven

Medion Life TV P12309 (MD 21441) MD30023392 heeft opstartproblemen

hoi weet iemand raad ?

Na het laten zoeken met BLIND SCANNEN in de scanmodus voor satellieten voor het zoeken van nieuwe transponders werd de tv ineens  heropgestart (reboot)

en nu wil de tv niet meer normaal opstarten hij blijft reboten heel de tijd  ik moet de stroom afleggen om de tv af te zetten

en als ik terug de stroom opzet en dan de powerknop indruk start de tv op en begind direct terug te reboten en stopt niet en kan niets anders doen.

is er een reset naar fabrieksinstelling mogelijk ? op de afstandbediening reageert de tv totaal niet ?

3 ANTWOORDEN 3
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
3.242 Weergaven
Bericht 2 van 4
3.242 Weergaven

Hoi @Pierrela

 

Als een tijdje van de stroom afhalen niet werkt gaat het moeilijk worden denk ik, de enige mogelijkheid om het systeem naar fabrieksinstellingen terug te zetten is volgens mij via het menu, maar als je TV niet start / je afstandbediening niet reageert, gaat dat niet lukken :(.

Volgens de handleiding heeft de tv ook een aantal bedieningsknoppen bovenlangs, heb je al geprobeerd of deze misschien wel reageren?

 

Groetjes, 

Anu

Pierrela
New Voice
Bericht 3 van 4
3.239 Weergaven
Bericht 3 van 4
3.239 Weergaven

Hoi Anu,

Had alles al geprobeerd op niets reageerde de tv, hij bleef maar herstarten.

Heb  per mail met Medion Service Center contact gehad, na een paar mails hebben ze daar besloten dat ik de tv  mag opsturen voor nazicht (reparatie ?) wat ik dan ook ondertussen gedaan heb.

Nu maar wachten wat het probleem was en of het opgelost raakt.

Bedankt voor het meedenken.

Een voorspoedig 2019!

Groetjes,

Pierre

Anu
Scientist
Bericht 4 van 4
3.234 Weergaven
Bericht 4 van 4
3.234 Weergaven

Hoi @Pierrela

 

Ook een voorspoedig 2019 gewenst! hopen dat het nu snel opgelost is :). 

 

Groetjes, 

Anu

3 ANTWOORDEN 3