annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Life P13280 (MD 31280)

6 ANTWOORDEN 6
naomi1104
Beginner
Bericht 1 van 7
2.954 Weergaven
Bericht 1 van 7
2.954 Weergaven

Medion Life P13280 (MD 31280)

Wij hebben de Medion Life P13280 (MD 31280) smart tv van Medion, maar op de doos is te zien dat de NOS app hierop zit. Eenmaal de tv uit de doos en aangesloten etc. blijkt deze app er niet op te staan. 


Ik nam dan aan dat je deze apps er zelf zou kunnen installeren, maar dit lukt niet. Kan iemand mij hierbij helpen want in de gebruiksaanwijzing staat er ook niets over.

 

Alvast bedankt

6 ANTWOORDEN 6
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 7
2.882 Weergaven
Bericht 2 van 7
2.882 Weergaven

Moin @naomi1104 en welkom,

Bedoel je deze advertentiel?

https://www.aanbiedingenfolders.nl/i/aldi/medion-hd-smart-tv-31.5%22-md31280-225978

kun je er niet komen via het mediaportal?

Pagina 30: van de instructiehandleiding

doei Fishtown

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
naomi1104
Beginner
Bericht 3 van 7
2.877 Weergaven
Bericht 3 van 7
2.877 Weergaven

Hi bedankt voor uw reactie.

 

Het is inderdaad die van de advertentie.

 

Op deze bladzijde zie ik staan hoe ik in het mediaportaal kom en hoe ik bij NETFLIX en Amazon Prime kom, maar niet hoe ik bij NOS kom of dit kan installeren, helaas.

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 7
2.870 Weergaven
Bericht 4 van 7
2.870 Weergaven

Moin @naomi1104 

Als een product via reclame iets suggereert aan de consument dat het helemaal niet heeft, dan is dat misleidende reclame of misleidende bedrijfsactiviteit. Dit is verboden in Duitsland, ik weet niet hoe het in Nederland is, maar het zal vergelijkbaar zijn. Als het niet mogelijk is om deze app te gebruiken zoals weergegeven, kun je het koopcontract omzetten.
Dat is mijn mening
Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 5 van 7
2.858 Weergaven
Bericht 5 van 7
2.858 Weergaven

Hallo @naomi1104,

 

 

De applicaties die er momenteel op staan daar kunt u gebruik van maken.

Het is helaas niet mogelijk om applicaties te installeren op de TV. 

Het is mogelijk dat er in de toekomst een update voor uw TV komt met meerdere applicatie's echter weten we niet wanneer deze worden vrijgegeven.

 

Groetjes,

 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
naomi1104
Beginner
Bericht 6 van 7
2.632 Weergaven
Bericht 6 van 7
2.632 Weergaven

Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties, dat is inmiddels dan duidelijk...

Ik heb een apart stickje besteld om andere apps op te installeren, dus dat moet het oplossen...

 

Ik loop echter inmiddels tegen een andr probleem aan.

Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties, dat is inmiddels dan duidelijk...

Ik heb een apart stickje besteld om andere apps op te installeren, dus dat moet het oplossen...

 

Ik loop echter inmiddels tegen een ander probleem aan. De afstandsbediening werkt, maar de cijfertoetsen niet meer. Alle andere toetsen werken wel. Ik weet ook dat het niet aan de afstandsbediening ligt, want met een universele gebeurt precies hetzelfde. Het ligt dus aan de tv, maar in de handleiding vind ik niets dat het zou kunnen verhelpen. 🤔

Iemand ervaring hiermee of tips? 😖

Fishtown
Superuser
Bericht 7 van 7
2.624 Weergaven
Bericht 7 van 7
2.624 Weergaven

Hallo @naomi1104 

Probeer in geval van storing de reststroomontlading.
Alle stekkers eruit, druk 30 seconden op de aan / uit-schakelaar. Sluit alles weer aan.

https://community.medion.com/t5/FAQs/Wat-kan-ik-doen-als-mijn-apparaat-stopt-met-reageren-of/ta-p/96...

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
6 ANTWOORDEN 6