annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD 31225 zwart scherm wel geluid

7 ANTWOORDEN 7
MichelAerts
Trainee
Bericht 1 van 8
1.300 Weergaven
Bericht 1 van 8
1.300 Weergaven

MD 31225 zwart scherm wel geluid

Als ik mijn tv opstart krijg ik het medion logo heel duidelijk en in kleur heel kort dan donkerzwart scherm kort donkerblauw scherm dan weer zwart. Je kunt heel vaag de schaduwen zien en wel geluid. Menu en dergelijke zijn niet te gebruiken wegens geen beeld.... help iemand ? 

7 ANTWOORDEN 7
MichelAerts
Trainee
Bericht 2 van 8
1.238 Weergaven
Bericht 2 van 8
1.238 Weergaven

Ondertussen wel in het menu geraakt en met veel moeite ( het beeld is enkel zichtbaar in een bepaalde hoek van zeer dichtbij in grijze schaduw) alle beeldverwante instellingen rond de 50 geplaatst. Helaas niets veranderd kan ik ergens een download krijgen om alles te resetten? Zijn er nog 55' televisies op komst zie er geen op de website.

DeKameleon
Trainee
Bericht 3 van 8
1.237 Weergaven
Bericht 3 van 8
1.237 Weergaven

Hallo @MichelAerts 

 

Heb je al geprobeerd om de tv enige tijd los te halen van de stroom en alle randapparatuur en vervolgens weer aan te sluiten. 

Dit kan vaak beeldproblemen verhelpen.

 

Groetjes,

DeKameleon

MichelAerts
Trainee
Bericht 4 van 8
1.235 Weergaven
Bericht 4 van 8
1.235 Weergaven

Alvast bedankt voor je reactie  maar ik had  jouw tip al ergens gelezen en heb dit voor het slapengaan gedaan. Enkel de tuner opnieuw aangesloten helaas geen verandering. Het rare is dat het medion logo bij het opstarten voor een fractie van een seconde wel heel helder en in kleur is.

Giraffe_200
Contributor
Bericht 5 van 8
1.224 Weergaven
Bericht 5 van 8
1.224 Weergaven

Hi @MichelAerts ,

 

Het kan ook wel eens helpen om de TV terug te zetten naar de fabrieksinstellingen / eerste installatie.

 

Heb je dat al eens geprobeerd?

 

Groetjes, 

Giraffe_200

MichelAerts
Trainee
Bericht 6 van 8
1.217 Weergaven
Bericht 6 van 8
1.217 Weergaven

Bedankt voor je reactie maar door het zwart scherm lukt niets. Ik dacht aan een heropstart met usb maar nergens te vinden.

Giraffe_200
Contributor
Bericht 7 van 8
1.196 Weergaven
Bericht 7 van 8
1.196 Weergaven

Beste @MichelAerts , 

 

Zou je mij een berichtje kunnen sturen met daarin de productgegevens?

 

Groetjes,

Giraffe_200

MichelAerts
Trainee
Bericht 8 van 8
1.191 Weergaven
Bericht 8 van 8
1.191 Weergaven

Had contact met de medion chat. Hij stak het op de backlight maar verwees me door naar de betalende klantenlijn met de vermelding dat ze hem toch niet gingen herstellen wegens de kosten. Verschillende keer gevraagd of er een herstartprogramma was maar kreeg daar geen antwoord op. Deze namiddag een nieuwe gekocht. Geen medion gezien er geen 55" op de website stond. Mijn medion tv was een 31225 55" kan hem misschien nog recupereren voor de logeerkamer....

7 ANTWOORDEN 7