annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LCD TV MD32060

OPGELOST
15 ANTWOORDEN 15
Strix1988
New Voice
Bericht 1 van 16
4.716 Weergaven
Bericht 1 van 16
4.716 Weergaven

LCD TV MD32060

Sinds enkele dagen herstart mijn tv soms helemaal vanzelf. Vandaag kan ik helaas niets meer, probeer ik YouTube op te zetten, valt hij weer uit en aan, Netflix hetzelfde, niets lukt dus nog.

Gisteren gekeken bij de software updates maar alles is bijgewerkt zegt hij.

 

Update: TV begint te herstarten als hij verbonden is met WiFi. Ik heb wifi nu uitgeschakeld en nu kan ik wel kijken naar digitaal tv. Zodra WiFi terug ingeschakeld wordt herstart de tv terug. 

 

Iemand die me kan helpen? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Narcotrix
New Voice
Bericht 13 van 16
3.968 Weergaven
Bericht 13 van 16
3.968 Weergaven

Blijkbaar zou het weer ok zijn om te verbinden...

Las het net in andere post van Re: Probleem MD32060 125,7 cm 

 

Grt

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
BB83
Beginner
Bericht 2 van 16
2.935 Weergaven
Bericht 2 van 16
2.935 Weergaven

Net hetzelfde probleem!! Ook vanaf vandaag start hij om de minuut opnieuw op. Geen lokaal probleem dus!

Strix1988
New Voice
Bericht 3 van 16
2.918 Weergaven
Bericht 3 van 16
2.918 Weergaven

Hopelijk kan dit snel opgelost worden!

rafsch
Trainee
Bericht 4 van 16
2.906 Weergaven
Bericht 4 van 16
2.906 Weergaven

zelfde probleem hier sinds een paar dagen

enkel als ik bij bronnen TV kies kan ik een paar zenders kiezen zonder dat de tv uitvalt

als ik de internetkabel of hdmi van de digicorder insteek heb ik terug het probleem

 

BB83
Beginner
Bericht 5 van 16
2.893 Weergaven
Bericht 5 van 16
2.893 Weergaven

Wanneer ik de netwerkkabel in de tv verwijder dan valt hij niet meer uit. Ik kan tv kijken met de digibox.

netflex werkt nu uiteraard niet meer. Iemand al Medion aan de lijn gekregen?

rafsch
Trainee
Bericht 6 van 16
2.886 Weergaven
Bericht 6 van 16
2.886 Weergaven

ik heb nu ook de digicorder terug aangesloten en kan terug tv kijken 

als ik dan de internetkabel terug insteek of draadloos internet gebruik valt hij terug uit

Bobster
Newcomer
Bericht 7 van 16
2.871 Weergaven
Bericht 7 van 16
2.871 Weergaven

Hier hetzelfde probleem. Daarnet antwoord gekregen van de klantendienst.

 

Enkele dagen geleden is er een nieuwe software update voor TV’s beschikbaar gekomen.

Dit betreft software update V.5.28.7.4 MED

Alle TV’s met een 17MB130S system board hebben deze update via internet mogen ontvangen en kunnen nu reboot/restart problemen geven.
Mocht u dit issue nu ook hebben en valt uw TV steeds uit, dan is dit geen defect aan uw TV, maar een probleem met deze nieuwe software update.

Door middel van de onderstaande workaround is het mogelijk om op dit moment toch gebruik te kunnen maken van de TV:
Koppel uw toestel los van het internet: Schakel de Wi-Fi verbinding uit, haal de netwerkkabel uit uw TV. Deactiveer indien niet mogelijk even de Wi-Fi op uw router en schakel vervolgens de TV in en voer een Eerste installatie uit via het menu Installatie. Stel uw TV tijdelijk in zonder internetverbinding.

Wij betreuren dit voorval ten zeerste maar willen u melden dat er met de hoogste urgentie gewerkt wordt aan een oplossing. Wij verzoeken u vriendelijk om deze oplossing af te wachten. Zodra wij een definitieve oplossing voor het reboot/restart hebben zullen wij dit vermelden op ons forum en onze website.

rafsch
Trainee
Bericht 8 van 16
2.860 Weergaven
Bericht 8 van 16
2.860 Weergaven

dan moet de nieuwe update via usb gedaan worden want je kan geen internet gebruiken op je tv

heb juist gebeld maar alleen een franse menu gehoord op 02/200.61.98

rafsch
Trainee
Bericht 9 van 16
2.802 Weergaven
Bericht 9 van 16
2.802 Weergaven

TV terug gezet naar eerste installatie en daarna alles terug geinstalleerd en geen problemen meer

👍

Narcotrix
New Voice
Bericht 10 van 16
2.790 Weergaven
Bericht 10 van 16
2.790 Weergaven

Hier net hetzelfde probleem... Is eerder vervelend, geen Netflix meer... Ik betaal wel abo daarvoor...

Gaat Medion dit vergoeden?

Ik probeerde de oplossing van rafsch zonder succes...

Grt

15 ANTWOORDEN 15