annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

1/3 donker beeld

5 RÉPONSES 5
Knzot
Beginner
Message 1 sur 6
6 139 Visites
Message 1 sur 6
6 139 Visites

1/3 donker beeld

Hallo,

1/3 van het scherm vanaf links te beginnen is veel donkerder dan de rest van het tv scherm.
Dit hebben we ondervonden na dat de tv een 5 min aan stond.
De dagen daarvoor hadden we dit nog niet en na een dag wachten is het beeld nog niet veranderd.

Iemand een idee wat ik verder kan doen?

5 RÉPONSES 5
Outy
Moderator
Message 2 sur 6
6 022 Visites
Message 2 sur 6
6 022 Visites

Hey @Knzot,

 

Heb je dit probleem ook bij andere invoer apparaten of als je andere HDMI poorten gebruikt? 

Je kan ook proberen de TV een avond te laten staan zonder iets aangesloten, ook even de stekker uit het stopcontact halen.

 

Lost dit het probleem niet op en heb je het bij meerdere apparaten dan zou ik je toch aanraden met het medion service center te bellen. (0900-2352534)

 

Groetjes,

Outy

Knzot
Beginner
Message 3 sur 6
6 017 Visites
Message 3 sur 6
6 017 Visites

Hey Outy,

Probleem blijft zicht aanhouden ookal hebben we van hdmi poort en hdmi kabel gewisseld.

Zal ook eens alles uit trekken zoals je voorsltelde en dan verder zien.

Alvast bedankt!

Outy
Moderator
Message 4 sur 6
6 008 Visites
Message 4 sur 6
6 008 Visites

Hey Knzot,

 

Houd er rekening mee dat de TV dan een langere tijd zonder stroom staat, vandaar dat ik aangeef in de avond.

Het gaat erom dat alles restspanning de TV rustig uit kan, meestal duurt dit tussen de 50 á 60 minuten.

 

Groetjes,

Outy

Jimvd1983
Newcomer
Message 5 sur 6
5 139 Visites
Message 5 sur 6
5 139 Visites

Ook last van.  Krijg ook van medion geen antwoord wat te doen .. helaas zal ik waarschijnlijk een nieuwe tv moeten kopen. Maar dan zeker nooit geen  medion meer !!!!

Gijs
Apprentice
Message 6 sur 6
4 141 Visites
Message 6 sur 6
4 141 Visites

Heb hetzelfde probleem met de MD32190 lijkt me een probleem met de backlight. Wat ik er zo snel over kon vinden zit dit probleem vaak op de printplaat. 

5 RÉPONSES 5