annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

slechte klantenservice

7 RÉPONSES 7
Ruttchen
Trainee
Message 1 sur 8
3 253 Visites
Message 1 sur 8
3 253 Visites

slechte klantenservice

Wat een een rot bedrijf dat klanten afwimpelt met garantie, dit is de eerste en laatste  keer dat ik een medion product heb aangeschaft. Er is spontaan een hoekje uit mijn tablet gevallen zie foto eerdere mail. Ook zitten er vanaf het begin 8 verticale streepjes in het scherm rechtsboven met in het midden tussen ieder streepje een grijs vlakje van ongeveer 1 cm de medewerker aan de telefoon zei dat dit krasjes op het scherm waren echt lachwekkend ik heb dus met een liniaal met een kraspen ofzo dus acht verticale streepjes op mijn scherm getrokken en ingekleurd met  iets grijs ? wat een onzin ik zal mijn ervaring met medion met zoveel mogelijk mensen en bedrijven delen en ze waarschuwen voor uw vreselijke klantenservice en adviseren ver van medion en uw producten te blijven. even wat gegoogled en al snel bleek mijn vermoeden te kloppen dat ik zeker niet de enige ben. hieronder een kleine greep van iemand met een vergelijkbare ervaring :

 
De produkten zeer teleurstellend.
Garantie geen of nihil.... je hebt er niks aan.
Slechtste klantenservice ooit. Mederwerkster verzinnen de gang van zaken of verdraaien de feiten of voorspellen gouden bergen(alles opgelost... maar dus niet) en dan vraagt men na twee maanden(!!!) en alle andersluidende toezeggingen alsnog om een verzendbewijs alhoel besproken en toegezegd dat dat niet meer nodig was en het geld terug onze kant op zou komen... Never Medion again

Tip blijf weg van medion en haar vreselijke klantenservice!!!

 

Met vriendelijke groet, Ruud geurts

7 RÉPONSES 7
Murphy
Retired
Message 2 sur 8
3 239 Visites
Message 2 sur 8
3 239 Visites

@Ruttchen U zit in de Duitstalige community, dus ik verplaats uw bijdrage aan de NL community nu.


VG,
Murphy

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.


Snelleschildpad
Moderator
Message 3 sur 8
3 216 Visites
Message 3 sur 8
3 216 Visites

Beste Ruud,

 

Misschien kun je de foto's van de strepen en het afgebroken hoekje hier plaatsen zodat we met je mee kunnen kijken.


Houdt er wel rekening mee dat wij geen klantenservice van Medion zijn maar een community waar gebruikers elkaar helpen.

Officiele klachten kunnen niet via deze route opgelost worden. Daarvoor kun je het beste contact opnemen met de klachtendienst van Medion.

 

Met vriendelijke groet,

 

Snelle

 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Ruttchen
Trainee
Message 4 sur 8
3 205 Visites
Message 4 sur 8
3 205 Visites

20191218_131014.jpg20191219_162307.jpg

Ruttchen
Trainee
Message 5 sur 8
3 205 Visites
Message 5 sur 8
3 205 Visites

20191219_162307.jpg

Ruttchen
Trainee
Message 6 sur 8
3 201 Visites
Message 6 sur 8
3 201 Visites

20191219_162307.jpg

Ruttchen
Trainee
Message 7 sur 8
3 198 Visites
Message 7 sur 8
3 198 Visites

ik weet niet waarom het niet lukt de 2e foto van het scherm te plaatsen?20191219_162307.jpg

Ruttchen
Trainee
Message 8 sur 8
3 169 Visites
Message 8 sur 8
3 169 Visites

ik ga het niet eens meer proberen met deze onprofessionele klantenservice, de medewerker van dit rot bedrijf kwam met een verhaal dat dit krasjes waren op het scherm, zo niet dat het de processor was, erg  vreemd als deze strepen ook zichtbaar zijn als de tablet uitgeschakeld is en de processor niet in werking is. om verdere Allende te voorkomen ben ik niet ingegaan op de aangeboden oplossing om de tablet op te sturen. heb al spijt dat ik telefonisch contact heb gehad omdat ik werd doorverwezen naar het peperdure buiten de garantie nummer terwijl deze tablet nog net geen jaar oud is en dus BINNEN de garantie zou moeten vallen. heb geen geen zin om verder mee te gaan in hun drama en geconfronteerd te worden met transport schade of een peperdure reparatie. mijn vorige tablet van een ander merk is 3 keer kosteloos gerepareerd met de toezegging dat als tablet niet binnen 5 dagen terug zou zijn in mijn bezit ik een nieuw tablet zou krijgen. dat is nog eens service! daar kunnen deze roeptoeters van Medion afwimpel service nog wat van leren. voor mij nooit geen medion meer !  

7 RÉPONSES 7