annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klacht omtrent support betreffende tablet.

1 ANTWOORD 1
Ray
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.574 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.574 Weergaven

klacht omtrent support betreffende tablet.

Ik werd voor een prijsindicatie voor het vervangen van mijn scherm dat ik bewust per e-mail aanvraag na een duur 0900 nummer verwezen terwijl ik nog wel degelijk binnen de garantie termijn zit. Dus gebruik zou moeten kunnen gebruiken van de goedkope opties. Maar Medion beoordeeld ongezien mijn tablet schijnbaar en  beeindigd mijn garantie.  Daar komt op neer.

Medion wil dus graag veel geld verdienen aan zijn klantenservice en verwijsd mij dus naar de dure hotline van medion. Even ter indicatie wat het vervangen van een scherm zonder dat er ook maar iets voor krijgt kost bij Medion minimaal 28 euro daarvoor heb ik het tablet nog niet eens gerepareerd.

 

Heeft iemand wel een prijsindicatie wat medion normaal vraag voor het vervangen van een scherm van een tablet. Medion raad ik dus niet aan om producten te kopen want support is er niet bij. Is een schijnsupport heb hier ook al eerder een bericht gelezen bij zoeken naar een prijs dat er meer mensen zijn die deze ervaring hebben met MEDION . Smiley Verdrietig

1 ANTWOORD 1
RS13
Master NL
Bericht 2 van 2
1.561 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.561 Weergaven

Hoi @Ray

 

Fysieke beschadigingen zoals een gebarsten scherm vallen niet onder garantie, en zullen inderdaad via de Premium hotline aangemeld moeten worden, via die weg zullen ze je ook een inschatting van de kosten kunnen geven. Dit zal enkel mondeling doorgegeven mogen worden om misbruik te voorkomen. Om een definitieve prijsopgave op schrift te ontvangen zal het tablet inderdaad opgestuurd en onderzocht moeten worden. 

 

Groeten, 

Paul

1 ANTWOORD 1