annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toetsenbordje tablet MD60364 Werkt maar gedeeltelijk

1 ANTWOORD 1
WimVdS
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.145 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.145 Weergaven

Toetsenbordje tablet MD60364 Werkt maar gedeeltelijk

Eind 2020 kocht ik een Medion Tablet MD60364 bij Aldi.

 

De eerste dagen werkte hij redelijk goed, hoewel er af en toe wat toetsjes minder goed functioneerde. Begin deze week heb ik nu gemerkt dat onder andere de Shift en de Alt-Gr toets het helemaal niet meer doen. Telefonisch krijg ik Medion niet te pakken. Volgens hen kunnen ze telefonisch niet meer werken ten gevolge van corona. Ik dacht dat het nu juist de bedoeling is om Covid-19 aan te pakken door meer telefonisch en van op afstand te gaan oplossen. 

 

Ik zit dus een beetje met mijn handen in het haar. De tablet is nog onder garantie en ik weet niet waar ik terecht kan om mijn garantie te laten gelden of om het probleem eventueel op te lossen.

1 ANTWOORD 1
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 2
1.074 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.074 Weergaven

Hallo @WimVdS 

 

Medion is gewoon telefonisch te bereiken tijdens kantooruren 🙂

 

Het probleem waarvoor je ons opzoekt is wel apart. Het lijkt erop dat de toetsen beschadigd zijn o.i.d. 

Het enige hoe je hier zekerheid op kunt krijgen is eigenlijk door een ander toetsenbord aan te sluiten om te kijken of daar het probleem ook ligt. 

 

De drastische maatregel is het tablet resetten naar de fabrieksinstellingen maar dat zou echt de laatste optie zijn. 

 

Groet 

Snelle 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
1 ANTWOORD 1