abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Slechte reparatie

7 ANTWORTEN 7
Pascal
New Voice
Nachricht 1 von 8
3.655 Aufrufe
Nachricht 1 von 8
3.655 Aufrufe

Slechte reparatie

Toestel binnen gestuurd omdat het niet meer oplade. Terug gekregen met software problemen, Medion neemt hierin GEEN verantwoordelijkheid!!!!

Opletten dus voor je medion koopt blijkbaar is goedkoop echt niet beterkoop. Al dik spijt van alle toestellen die ik daar kocht!

7 ANTWORTEN 7
Anu
Scientist
Nachricht 2 von 8
3.545 Aufrufe
Nachricht 2 von 8
3.545 Aufrufe

Hoi @Pascal

 

Wat voor toestel gaat het precies om, en wat is het probleem, wellicht kan men hier je op weg helpen?

 

Groetjes, 

Anu

Pascal
New Voice
Nachricht 3 von 8
3.540 Aufrufe
Nachricht 3 von 8
3.540 Aufrufe

Mijn toestel is de lifetab P10606 

Zoals reeds gemeld doet mijn toestel sindsdien geen updates meer en kan ik ook geen apps meer plaatsen. Voor jullie tussenkomst werkte alles perfect! Nu melden jullie mij doodleuk dat ik jullie fout tegen betaling kan laten herstellen!

 

 

Anu
Scientist
Nachricht 4 von 8
3.529 Aufrufe
Nachricht 4 von 8
3.529 Aufrufe

Hoi @Pascal

 

Je hebt hier nog niets over je probleem gemeld? Dit is een forum waar gebruikers elkaar onderling proberen te helpen, ik denk dat je voor je klacht beter contact op kunt nemen met Medion zelf, wij als gebruikers hier kunnen je hooguit proberen je te helpen met je technische problemen.

 

Groetjes, 

Anu

Pascal
New Voice
Nachricht 5 von 8
3.527 Aufrufe
Nachricht 5 von 8
3.527 Aufrufe

Beste Anu,

Reeds verschillende malen Medion gebeld. Ze trekken zich er niets van aan. 

Groeten 

Ruttchen
Trainee
Nachricht 6 von 8
3.126 Aufrufe
Nachricht 6 von 8
3.126 Aufrufe

ver weg blijven van medion roeptoeters en haar afwimpel service met peperdure afwimpel hotline telefoonnummers. 

Snelleschildpad
Moderator
Nachricht 7 von 8
3.112 Aufrufe
Nachricht 7 von 8
3.112 Aufrufe

Hallo Pascal, 

 

Je geeft aan dat je software problemen ondervindt met je tablet. 

Heb je al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en te testen zonder je aan te melden met je google account?

 

Wellicht dat er bepaalde software op staat die niet overweg kan met het besturingssysteem van je tablet. 

 

Groet, 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Pascal
New Voice
Nachricht 8 von 8
3.102 Aufrufe
Nachricht 8 von 8
3.102 Aufrufe

Heb ik geprobeerd ja, dit werkt met ieder ander toestel behalve bij Medion.

Het kan toch niet zijn dat een toestel nadien niet kan doorverkocht worden uw persoonlijk google acount mee te leveren!

Het zijn gewoon onbekwame mensen daar bij Medion die een fout hebben gemaakt maar niet willen toegeven.

 

7 ANTWORTEN 7