annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion tablet E10512 start niet op

1 ANTWOORD 1
AMJVE
Newcomer
Bericht 1 van 2
2.696 Weergaven
Bericht 1 van 2
2.696 Weergaven

Medion tablet E10512 start niet op

Tablet start niet op; fabrieksinstellingen toe gepast. Alle stappen uit gevoerd en na opstarten : eerst Medion etc.

keuze; nieuwe installatie toepassen; wifi instellen, tijdens invoeren code gaat het scherm terug naar > lifetab< . Ik kom niet verder dan deze stap.Het kost heel veel moeite om het tablet compleet uit te doen , nodig om fabrieksinstellingen te activeren. Oja, tablet staat steeds aan de stroom tijdens alle handelingen.

Opmerkelijk in het allereerste scherm rechts boven staat icoon .> vliegtuigmodus<

Medion mailde dat ik een nieuw Google account moest maken , daar ligt het probleem aldus Medion.

Zover kom ik niet .

 

Wie weet een oplossing? Alvast bedankt voor de moeite.

1 ANTWOORD 1
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 2
2.631 Weergaven
Bericht 2 van 2
2.631 Weergaven

Hi @AMJVE

 

Sorry voor de late reply. Hopelijk is je probleem inmiddels opgelost.

Zo niet wil ik je vragen het toestel via de hardware terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Mocht dit nog niet gebeurd zijn.

U kunt het toestel op de volgende wijze terug zetten naar de fabrieksinstellingen:

- Schakel het toestel volledig uit (niet op stand-by).
- Houd volumeknop omhoog en aan/uit knop ingedrukt tot het eerste logo verschijnt. (lukt dit niet probeer het dan ook eens met volumeknop omlaag)
- Kies middels de volumetoetsen voor de 'RECOVERY' mode en bevestig dit met de Powerknop. (Indien deze optie niet verschijnt mag u deze stap overslaan.)
- Mocht u de melding 'no command' krijgen drukt u de powerknop in en blijft u deze vasthouden.
- Druk gelijk 1 keer op de volume plus (+) knop en laat dan beide toetsen los.
- Kies middels navigeren met de volumeknoppen voor Wipe Data/Factory Reset en bevestig uw keuze met de aan/uit knop.
- Kies in het volgende menu voor Yes en wacht totdat de reset is uitgevoerd.
- Kies nu in het eerste menu voor Reboot now, het toestel zal herstarten.

 

Hopelijk dat dit je verder op weg helpt.

 

Met vriendelijke groet,

REV

 

1 ANTWOORD 1