cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Medion X10302 externe headset

4 REPLIES 4
FDS
Newcomer
Message 1 of 5
2,797 Views
Message 1 of 5
2,797 Views

Medion X10302 externe headset

Wanneer ik een headset aansluit op de tablet, speelt het geluid ofwel op de headset en op de tablet, ofwel enkel op de headset maar op 50% geluid.

Bij Medion support kunnen ze enkel adviseren om de fabrieksinstelling terug te zetten (zonder resultaat)

Heeft iemand een gelijkaardig probleem? Het lijkt me hardware probleem?

4 REPLIES 4
Iks-Jott
Superuser
Message 2 of 5
2,787 Views
Message 2 of 5
2,787 Views

Hoi @FDS

Welkom bij de Community!

 


FDS schrieb:

Wanneer ik een headset aansluit op de tablet, speelt het geluid ofwel op de headset en op de tablet, ....

... fabrieksinstelling terug te zetten (zonder resultaat)


 

Over dergelijke problemen met een ander Tablet heb ik in de Duitse community gelezen. Ik denk dat het een hardware probleem is. Ik zou het toestel opsturen naar Medion voor een reparatie.

 


FDS schrieb:

... ofwel enkel op de headset maar op 50% geluid.



Heb je in verband met de 50% de handleiding (pag. 12 + 13) gelezen en ook de waarschuwing bevestigt? Of gaat het geluidsniveau ondanks deze weer terug naar 50%.
Ook hierover staat iets i.v.m de X10302 in de Duitse Community, maar helaas zonder uitslag door de user.

https://community.medion.com/t5/Tablet/Lifetab-X10302-Lautst%C3%A4rke-Kopfh%C3%B6rer/m-p/40023

Ook iets voor Medion als jij nog in de garantie zit.

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Karel
Trainee
Message 3 of 5
2,731 Views
Message 3 of 5
2,731 Views

Hallo, is het niet zo dat het geluidsnivo van een oortelefoon automatisch naar 50% gaat om gehoorschade te voorkomen. En dat je dat in de Instellingen kunt veranderen als je dat niet wilt.

Iks-Jott
Superuser
Message 4 of 5
2,727 Views
Message 4 of 5
2,727 Views

Hoi @Karel

 


Karel schrieb:

Hallo, is het niet zo dat het geluidsnivo van een oortelefoon automatisch naar 50% gaat om gehoorschade te voorkomen.


Dat is dat wat ik van tevoren beschreven heb. Ik heb vier Medion toestellen en ik moet iedere keer als ik een oortelefoon aansluit weer opnieuw bevestigen dat ik ermee akkoord ga.

Daarnaast heb ik nog een Motorola. Daar gebeurd helemaal niets tijdens het aansluiten.

 


Karel schrieb:

En dat je dat in de Instellingen kunt veranderen als je dat niet wilt.


Daarvoor heb ik niets gevonden in mijn instellingen.Misschien bestaan er apps voor, maar dat weet ik niet.

Groetjes

Iks-Jott

 

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Karel
Trainee
Message 5 of 5
2,703 Views
Message 5 of 5
2,703 Views

Hallo Iks-Jott,

Met instellingen bedoel ik instellingen in een muziek-player-app. Ik heb dat wel eens gezien, ik dacht me te herinneren bij Rocket Player, maar misschien ook bij andere ? Waarschijnlijk de moeite waard om uit te zoeken. Het aanbod muziek-player-apps is groot genoeg in de Play Store !

4 REPLIES 4