annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lifetab komt niet door setup heen

7 ANTWOORDEN 7
TechNAB76
New Voice
Bericht 1 van 8
2.120 Weergaven
Bericht 1 van 8
2.120 Weergaven

Lifetab komt niet door setup heen

Hallo allemaal. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.

 

Ik zit met het volgende probleem. Van mijn ouders heb ik een Tablet gekregen, de Medion Lifetab MD61614. Wat we ook proberen, deze komt maar niet door de setup proces heen en we hebben echt van alles geprobeerd. Verschillende e-mail adressen, wachtwoorden, telefoon nummers… werkelijk niets wil werken. 

kortom hellup! We weten ons geen raad meer. De tablet is ook al reeds meerdere malen in factory reset gezet maar nog steeds komt de tablet na het invoeren van de google account er niet door en komt deze telkens met een onduidelijke fout melding. 

please help!

DD6B96D2-7463-483A-803C-A4BC055F2A46.jpeg

89B551DB-99C7-4B62-B0C5-D5D59B765C52.jpeg

89CC864A-982D-4A87-A0FB-937D30F0810C.jpeg

7 ANTWOORDEN 7
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 8
2.114 Weergaven
Bericht 2 van 8
2.114 Weergaven

Hallo @TechNAB76  en welkom,

 

Is de tablet hiervoor in gebruik genomen? Zo te zien is er al een google account op geregistreerd en moet op dit google account weer ingelogd worden. Weet je toevallig of er op een eerder google account is ingelogd geweest en welke dit had kunnen zijn?

 

Groetjes,

Girlnod.

TechNAB76
New Voice
Bericht 3 van 8
2.109 Weergaven
Bericht 3 van 8
2.109 Weergaven

We hebben inmiddels al het google account van mijn ouders, mijn vrouw en mijzelf geprobeerd. Bij de eerste keer invullen gaat de tablet nog door. Vervolgens vraagt deze nogmaals om de gegevens in te vullen waarna deze met de melding komt “Er is iets fout gegaan”.

 

De Tablet is al na meerdere pogingen in factory reset geplaatst waarbij ik ook een memory dump heb uitgevoerd zodat deze helemaal vanaf nul begint. 

Outy
Moderator
Bericht 4 van 8
2.107 Weergaven
Bericht 4 van 8
2.107 Weergaven

Hey @TechNAB76 

 

Bij de 1e keer terugzetten naar de fabrieksinstellingen, stond deze toen ingelogd bij een google account?

Het kan zo zijn de de betreffende account voor 72 uur geblokkeerd word namelijk.

Hierdoor kan het vervolgens komen dat de installatie niet lukt.

 

Groetjes,

Outy

TechNAB76
New Voice
Bericht 5 van 8
2.094 Weergaven
Bericht 5 van 8
2.094 Weergaven

Ik heb inmiddels ruim een week gewacht en voor alle zekerheid mijn wachtwoord van mijn google account veranderd en opgeschreven. 

Nu probeer ik wederom de tablet in te stellen voor gebruik. De setup leid mij door de talen instellingen, wifi instellingen en de vraag of ik data wil kopiëren. Deze laat ik voor wat het is nu.

 

Dan komt de eerste keer dat ik de inlog gegevens van mijn google account in mag vullen. Na het wachtwoord vraagt de tablet nogmaals om de gegevens van mijn google account, maar nadat ik die weer heb ingevuld, komt de tablet wederom met deze fout melding.

image.jpg

TechNAB76
New Voice
Bericht 6 van 8
2.093 Weergaven
Bericht 6 van 8
2.093 Weergaven

Terug komende op eerdere vragen, nee… de tablet is nog niet eerder in gebruik geweest. Mijn ouders hadden hem bij de Makro gekocht, maar verder niets mee gedaan. 

Girlnod
Moderator
Bericht 7 van 8
2.084 Weergaven
Bericht 7 van 8
2.084 Weergaven

Hallo @TechNAB76,

 

Is het mogelijk dat dit product geretourneerd is geweest en iemand anders al een google account met het product had verbonden? Dit kan er namelijk ook voor zorgen dat je er niet meer in komt omdat het een ander google account is.

 

Heb je nog de mogelijkheid om naar de instellingen van het product te gaan? Dan zou je de accounts van de tablet kunnen verwijderen om te kijken of de tablet hierna wel correct functioneert. 

 

Groetjes,

Girlnod.

 

 

TechNAB76
New Voice
Bericht 8 van 8
2.054 Weergaven
Bericht 8 van 8
2.054 Weergaven

Hallo Girlnod.

 

voor zover ik weet was dit een hagel nieuwe tablet. Ik zou niet weten hoe ik in de instellingen van het apparaat terecht kan komen om een eventueel reeds bestaand account te verwijderen. Bovendien ging ik ervan uit dat als je in de "BIOS" zit, Powerbutton en Volume up button, en daar kiest voor factory reset/total format... dat dan alle instellingen inclusief accounts verwijderd worden en dat de tablet dan vanaf de fabrieks instellingen klaar is voor een nieuwe installatie.

 

7 ANTWOORDEN 7