annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levensduur batterij op 1 volledige lading

2 ANTWOORDEN 2
KBGN2022NL
Beginner
Bericht 1 van 3
1.095 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.095 Weergaven

Levensduur batterij op 1 volledige lading

Beste community leden,

 

Ik heb een vraagje over een Medion tablet bekend onder model nummer P10506, een 10,1 inch tablet.

 

Graag zou ik van iemand van u vernemen wat de maximale capaciteit is van dit type tablet als de tablet volledig, dus 100%, opgeladen zou zijn, maar uitdrukkelijk niet gebruikt word. Dus in standby.

Is er iemand die mij dit aan zou kunnen geven in bijvoorbeeld het aantal uren of dagen?

 

Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

2 ANTWOORDEN 2
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 3
1.087 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.087 Weergaven

Hallo @KBGN2022NL,

 

Helaas is het niet echt te meten hoe lang een accu mee zou gaan. Dit heeft meerdere factoren namelijk de leeftijd van de accu, welke programma's op de achtergrond nog actief zijn (ook in standby) of bluetooth, wifi etc aan staat. De accu heeft een capaciteit van 7000mAh, helaas weet ik niet de exacte output van de tablet om aan te geven hoe lang de tablet mee zou moeten gaan. Gemiddeld gaan tablets tussen de 10 en 15 uur mee als ze op stand by staan, maar een exacte hoeveelheid uren kan ik niet geven gezien het te veel factoren bevat (grootte accu bijvoorbeeld, dit is enkel een gemiddeld van alle merken tablets). Helaas staat het ook niet duidelijk bij de tablet die bijvoobeeld bij de aldi verkocht word. Hierbij word enkel aangegeven dat het lang zou mee gaan. ALDI Tablet-PC mei 2016 MEDION® LIFETAB® P10506 MD 60036

 

Groetjes,

Girlnod.

KBGN2022NL
Beginner
Bericht 3 van 3
1.082 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.082 Weergaven

Hallo @Girlnod,

 

Hartelijk dank voor deze reactie. Vanwege deze Medion gerelateerde vraag had ik me gisteren hier nieuw aangemeld. Nu al een reactie in huis, dat is heel fijn!

Het ging er met name om dat ik een indicatie heb van de levensduur op 1 volle lading, wat dus bij benadering zo\ n 10 tot 15 uur is in de standby mode.

 

Het lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk, zelfs onmogelijk, dat een tablet, zoals deze Medion, het enige weken of zelfs maanden vol zou houden op 1 volle lading.

Mocht iemand hier desondanks toch andere ervaring mee hebben dan verneem ik dit bijzonder graag,

 

Nogmaals dank @Girlnod 

2 ANTWOORDEN 2