annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E10316 wachtwoord werkt niet

OPGELOST
7 ANTWOORDEN 7
BeppiC
New Voice
Bericht 1 van 8
50.088 Weergaven
Bericht 1 van 8
50.088 Weergaven

E10316 wachtwoord werkt niet

Hallo beste forumleden, Er is op mijn tablet een wachtwoord ingesteld dat ik moet invoeren als ik de schermvergrendeling eraf haal, echter wat ik ook probeer, op de een of andere manier wordt het wachtwoord niet meer geaccepteerd. Hoe kan ik het wachtwoord verwijderen of desnoods het tablet helemaal resetten? Groetjes, Bep
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Iks-Jott
Superuser
Bericht 7 van 8
54.626 Weergaven
Bericht 7 van 8
54.626 Weergaven

Hoi @BeppiC, fijn dat je tablet nu weer werkt. Merk dan a.u.b. mijn bericht als geaccepteerde oplossing aan en als je zin hebt, mag je ook een kudo aan mij verlenen. ;-). Groetjes, Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 8
50.082 Weergaven
Bericht 2 van 8
50.082 Weergaven

Hallo @BeppiC, welkom in deze communtiy. Ik heb ook de E10316 met Android 4.2.2. Als ik het goed begrijp, werkt jouw wachtwoord wel af en toe. Als het een keer werkt, kun volgens mij via instellingen / beveiliging / schermgrendeling de schermgrendeling uitschakelen. De fabrieksinstellingen kun je via instellingen / back-up maken en opnieuw instellen. Als jouw wachtwoord helemaal niet meer werkt, wordt het een beetje moeilijker. Veel succes en groetjes. Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Contessa
Explorer
Bericht 3 van 8
50.075 Weergaven
Bericht 3 van 8
50.075 Weergaven

Hallo @BeppiC

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groete, Contessa
BeppiC
New Voice
Bericht 4 van 8
50.065 Weergaven
Bericht 4 van 8
50.065 Weergaven

Hallo, Het probleem is inderdaad dat het wachtwoord helemaal niet meer werkt, ik heb het vermoeden dat 1 van de kinderen er wellicht mee heeft lopen spelen en een ander wachtwoord heeft ingesteld, maar die weten natuurlijk van niets... Is er geen manier om het wachtwoord te resetten zonder dat je daarvoor in het tablet moet kunnen? Groetjes Bep
Iks-Jott
Superuser
Bericht 5 van 8
50.060 Weergaven
Bericht 5 van 8
50.060 Weergaven

Hoi, @BeppiC, dat is erg jammer. Ik heb ook een keer voor dit geval advies gekregen. Attentie, jij raakt ook op deze manier al je gegevens kwijt. En sorry, als ik niet de juiste Nerderlandse vaktermen gebruik. 1. Tablet met de powertoets uitschakelen. 2. De volume boven/+ toets indrukken en vasthouden en de powertoets indrukken en vasthouden. 3. Als Medion op de scherm verschijnt alle toetsen loslaten. 4. Wachten tot het android mannetje verschijnt (liggend, open buikklep, rood uitroepteken enz.). 5. Een keer vol + drukken. Recovery menu verschijnt. Met volume toets navigeren tot wipe data/factory reset gemarkeert is. 6. Met korte druk op power bevestigen. 7. Wachten. Daarna zou de tablet automatisch opnieuw opstarten in het menu dat je ook zag toen je de tablet voor het eerst liet opstarten.------- Misschien kun je hier ook nog iets vinden http://www.tabletguide.nl/tablet-tip/hoe-reset-ik-mijn-android-tablet/ Veel succes! Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
BeppiC
New Voice
Bericht 6 van 8
50.046 Weergaven
Bericht 6 van 8
50.046 Weergaven

Hoi Iks-Jott, mij lukte het met mijn beperkte technische kennis niet om het tablet te resetten , dus ik heb vamorgen op het werk de mensen van systeembeheer gevraagd om me even te helpen, en hun is het inderdaad gelukt zoals jij aangaf!, Hartelijk dank voor al je hulp! Groetjes, Bep
Iks-Jott
Superuser
Bericht 7 van 8
54.627 Weergaven
Bericht 7 van 8
54.627 Weergaven

Hoi @BeppiC, fijn dat je tablet nu weer werkt. Merk dan a.u.b. mijn bericht als geaccepteerde oplossing aan en als je zin hebt, mag je ook een kudo aan mij verlenen. ;-). Groetjes, Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
BeppiC
New Voice
Bericht 8 van 8
50.037 Weergaven
Bericht 8 van 8
50.037 Weergaven

Hoi Iks-Jott, Bij deze! Groetjes, Bep
7 ANTWOORDEN 7