annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Smartphone P5006

RÉSOLU
3 RÉPONSES 3
LDM
Beginner
Message 1 sur 4
3 497 Visites
Message 1 sur 4
3 497 Visites

Smartphone P5006

Ik slaag er niet in een 4G internet verbinding te krijgen op deze smartphone. Heb de instellingen volgens advies opgezet, maar als ik geen Wifi heb geraak ik niet op internet !

Mijn provider is Mobile Vikings

Bedankt voor alle hulp

 

1 SOLUTION APPROUVÉE

Solutions acceptées
Anu
Scientist
Message 2 sur 4
3 678 Visites
Message 2 sur 4
3 678 Visites

Hoi @LDM

 

Ik durf niets te zeggen specifiek over dit toestel, maar normaalgezien moet je de APN gegevens van je provider invoeren onder Instellingen > Mobiele netwerken > namen toegangpunten, als je APN er nog niet bijstaat kun je hem zelf aanmaken door op het plusje te tikken en de gegevens die je van Viking Moblie krijgt invoeren. 

Daarnaast moet je natuurlijk ook mobiele data inschakelen. onder Instellingen > Mobiele netwerken.

 

Groetjes, 

Anu

Voir la solution dans l'envoi d'origine

3 RÉPONSES 3
Anu
Scientist
Message 2 sur 4
3 679 Visites
Message 2 sur 4
3 679 Visites

Hoi @LDM

 

Ik durf niets te zeggen specifiek over dit toestel, maar normaalgezien moet je de APN gegevens van je provider invoeren onder Instellingen > Mobiele netwerken > namen toegangpunten, als je APN er nog niet bijstaat kun je hem zelf aanmaken door op het plusje te tikken en de gegevens die je van Viking Moblie krijgt invoeren. 

Daarnaast moet je natuurlijk ook mobiele data inschakelen. onder Instellingen > Mobiele netwerken.

 

Groetjes, 

Anu

LDM
Beginner
Message 3 sur 4
3 336 Visites
Message 3 sur 4
3 336 Visites

Beste Anu,

 

U heeft volkomen gelijk, ik heb mijn provider gecontacteerd en de correcte APN gegevens ingebracht.

Mijn probleem is daarmee opgelost

 

Toch hartelijk bedankt voor uw reactie,

Met vriendelijke groeten

Luc

Anu
Scientist
Message 4 sur 4
3 330 Visites
Message 4 sur 4
3 330 Visites

Graag gedaan :), ben blij dat het opgelost is!

 

Groetjes, 

Anu

3 RÉPONSES 3