annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tv start niet blauwe led knippert

3 ANTWOORDEN 3
bokado
Beginner
Bericht 1 van 4
816 Weergaven
Bericht 1 van 4
816 Weergaven

tv start niet blauwe led knippert

beste

ik heb een medion tv 37"LCDTV P16003 MD30281BE-A Q4/08 met MSN: 30008857 en Serienummer: *********.

Als deze ongeveer 24 uur van het net ( stekker uit stopcontact) en dan bij het inbrengen van de stekker en onmiddellijk op de aan /uit knop aan de zijkant van het toestel drukken gaat het toestel aan, maar je hebt maar een kans. Lukt het niet 24 uur wachten. Het toestel in werking stellen met afstand lukt niet. ik denk aan een software fout of upgrade 

kan iemand me helpen

mvg donald

 

* Personal data removed

3 ANTWOORDEN 3
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 4
804 Weergaven
Bericht 2 van 4
804 Weergaven

Hi @bokado,

 

 Probeer de volgende stappen om uw TV te resetten:

 

  • Schakel de TV uit
  • Verwijder alle aangesloten apparaten.
  • Haal de stekker uit het stopcontact (wacht minstens 10 seconden).
  • Als er een tuimelschakelaar is, druk deze dan meerdere keren in, anders houdt u de aan/uit-knop ingedrukt (ook 10 seconden).
  • Steek de stekker in het stopcontact.
  • Zet de TV weer aan.

Als het probleem aanhoudt, laat ons dan weten of het probleem bij elke bron aanwezig is.

 

Bye,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
bokado
Beginner
Bericht 3 van 4
797 Weergaven
Bericht 3 van 4
797 Weergaven

beste

neen dit helpt niet, de tv  gaat telkens in knipper modus, dit stond zo vermeld in het gegeven

de door u geboden oplossing werd reeds telkens toegepast , steeds opnieuw dag na dag, nu lukt dit zelfs niet meer

 

EastClintwood
Moderator
Bericht 4 van 4
787 Weergaven
Bericht 4 van 4
787 Weergaven

Hoi @bokado,

 

Het spijt me te horen dat mijn bericht u niet heeft geholpen.

 

Uw TV heeft waarschijnlijk een defecte voedingseenheid, die tegen betaling kan worden gerepareerd.

 

Neem hiervoor contact met ons op: Service Center NL 

 

Bye,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
3 ANTWOORDEN 3