annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beïnvloed gewiste driver van control center op recovery partitie de werking van Powerrecover?

OPGELOST
6 ANTWOORDEN 6
elmuncko
Trainee
Bericht 1 van 7
610 Weergaven
Bericht 1 van 7
610 Weergaven

Beïnvloed gewiste driver van control center op recovery partitie de werking van Powerrecover?

Hallo,

Door een schone installatie van een grapichs driver van Intel uit te voeren raakte mijn pc grondig ontregeld. Het beeld flikkerde enorm. Ik heb Windows 11 gereset met bestanden behouden en het was nog steeds zo totdat ik windows update uitvoerde en deze oudere drivers installeerde. Nu werkt mijn laptop wel, maar niet zo goed als voorheen.

Ik zou hem willen terug zetten naar fabrieksinstellingen, maar op de D:\ partitie (recover) heb ik de driver voor Control Center (in de map: '17. ControlCenter') verwijdert met mijn antivirus software omdat deze detecteerde dat daar een virus in zat. 

Zal dat problemen geven?

Mijn Laptop:

Medion Erazer Major x10 MD62501 BE

msn: 30034644

Windows 11 24h2

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
elmuncko
Trainee
Bericht 5 van 7
537 Weergaven
Bericht 5 van 7
537 Weergaven

Hallo,

Ik heb de laptop teruggezet naar fabrieksinstellingen met Powerrecover en alles was als nieuw. Windows 11 geupdated van versie 21h2 naar 24h2 en alle drivers met windows update bijgewerkt.

gevolg alles loopt terug zoals het moet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
elmuncko
Trainee
Bericht 2 van 7
589 Weergaven
Bericht 2 van 7
589 Weergaven

Als iemand dezelfde laptop heeft, zou je mij de bestanden kunnen doorsturen?

met dank bij voorbaat.

Fishtown
Superuser
Bericht 3 van 7
585 Weergaven
Bericht 3 van 7
585 Weergaven

hallo @elmuncko en welkom
Chauffeurs vind je hier:

https://www.medion.com/de/service/product-detail/30034644

Control Center:

https://www.medion.com/de/servicebackend/_lightbox/software_details.php?did=22751

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
elmuncko
Trainee
Bericht 4 van 7
575 Weergaven
Bericht 4 van 7
575 Weergaven

Hallo fishtown,

Mag ik na het downloaden en het uitpakken van de bestanden gewoon op het 'install'-bestand dubbel klikken om ze te installeren?

Of zijn er andere stappen die ik moet ondernemen voor ik dat doe?

alvast bedankt.

elmuncko
Trainee
Bericht 5 van 7
538 Weergaven
Bericht 5 van 7
538 Weergaven

Hallo,

Ik heb de laptop teruggezet naar fabrieksinstellingen met Powerrecover en alles was als nieuw. Windows 11 geupdated van versie 21h2 naar 24h2 en alle drivers met windows update bijgewerkt.

gevolg alles loopt terug zoals het moet.

LimeZ3_
Beginner
Bericht 6 van 7
393 Weergaven
Bericht 6 van 7
393 Weergaven

Hello!

Can you please share a download link for control centre for medion erazer scout e20?
I have the same issue: the app didn't work, I wanted to re-install it and deleted it, but I could not find a download link on medion.com 

Fishtown
Superuser
Bericht 7 van 7
390 Weergaven
Bericht 7 van 7
390 Weergaven

Hi @LimeZ3_ and welcome

Control Center for Scout E20, look here:

https://www.medion.com/de/service/product-detail/30039453

bye Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
6 ANTWOORDEN 6