annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

stroomvoorziening externe harde schijf

3 ANTWOORDEN 3
Stefaan
Beginner
Bericht 1 van 4
1.886 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.886 Weergaven

stroomvoorziening externe harde schijf

Hallo allemaal;

 

Enkele jaren geleden heb ik een medion harde schijf gekocht van 2TB en nu is de adapter stuk.

( een van de twee pinnen is naar binnen gedrukt bij in het stopcontact te steken )

Het betreft harde schijf medion MD90197.07

                                     MSN: 5005 0204

                                     SN: 970197.07004285

Op de harde schijf staat dat ik alleen adapter Ktec KSASB0241200150HE mag gebruiken.

Natuurlijk heb ik al op veel plaatsen op het internet gezocht, maar helaas, niks te vinden.

Kan iemand mij raad geven wat ik nu moet doen? Want een directe link naar medion vind ik ook niet om contact op te nemen met hen.

Alvast bedankt.

3 ANTWOORDEN 3
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 4
1.878 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.878 Weergaven

Hoi @Stefaan ,

welkom bij de community.

 

Misschien kom je daarmee verder.

 

Contactmogelijkheden vindt je hier. 

 

En hier:

 

contact.jpg

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Stefaan
Beginner
Bericht 3 van 4
1.861 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.861 Weergaven

Hoi iks-jott;

 

Ik heb gewoon een nieuwe behuizing gekocht voor de harde schijf want daar zit ook een adapter bij

en is veel goedkoper dan een nieuwe harde schijf. Ik heb ook gekeken bij het antwoord dat jij me gaf,

maar daar kon ik niet wijs uit worden of had het al geprobeerd. Toch bedankt voor de raad.

Maar nu heb ik een volgende vraag, als ik de oude schijf in de nieuwe behuizing steek moet ik die eerst

formatteren, geen probleem en zo gefixt. Maar na formatteren heb ik nog maar 235GB over, hoe zou dit kunnen?

Als ik de schijf terug in de oude behuizing steek en formatteer heb ik weer 2TB. Gek, niet? moet ik bij het nieuwe huis iets veranderen of zo? want hier staat niks van in de handleiding.

Met vriendelijke groet.

Outy
Moderator
Bericht 4 van 4
1.854 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.854 Weergaven

Hey @Stefaan,

 

De behuizing van je externe hardeschijf heeft normaal geen invloed op de grote van de schijf.

Het lijkt mij dan eerder dat er iets fout is gegaan tijdens het formateren waardoor de schijf minder (zichtbare) opslag ruimte heeft.

Denk hierbij aan het formateringstype bijvoorbeeld.

 

Eventueel kun je ons voorzien van screenshots van het schijfbeheer waarbij de verschillende grotes zichtbaar zijn?

 

Groetjes,

Outy

3 ANTWOORDEN 3