annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

dockingstation

5 ANTWOORDEN 5
Wildevries
Beginner
Bericht 1 van 6
2.396 Weergaven
Bericht 1 van 6
2.396 Weergaven

dockingstation

Ik heb de gebruiksaanwijzing gelezen en de kabels juist aangesloten. het lampje brandt blauw en ik heb ook de usb C kabel aangesloten op de achterzijde en vervolgens in mijn laptop alle apparaten zijn nieuw. en van Medion de laptop laat een piepje horen maar verder gebeurt er niets. De laptop wordt niet opgeladen en het beeldscherm geeft geen beeld.

Moet er geen software geladen worden of een poort geactiveerd?

 

5 ANTWOORDEN 5
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 6
2.392 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.392 Weergaven


Moin  @Wildevries  en welkom,
Voer het MSN-nummer in voor beide apparaten, laptop / dockingstation.
doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Wildevries
Beginner
Bericht 3 van 6
2.389 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.389 Weergaven

laptop MSN30028801

dockingstation 50057714

 

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 6
2.376 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.376 Weergaven


Moin @Wildevries en welkom,
Wat wil je doen! Laad de notebook op via het dockingstation! Dat is niet voldoende.
De notebook heeft geen stroomvoorziening ( Power Delivery) via USB-C .

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Wildevries
Beginner
Bericht 5 van 6
2.370 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.370 Weergaven

Hallo Fishtown,

ik begrijp niet wat je bedoeld. Ik sluit mijn notebook aan op het dockingstation met de usb 3 c en verwacht dat ik stroom en data krijg dat suggereerde de beschrijving. Maar dat werkt niet. Als het niet zo is waarom koop ik dan een dockingstation?

WZwijger
Tutor
Bericht 6 van 6
2.265 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.265 Weergaven

Beste.

 

Was het maar zo met USB-C dat het allemaal zo universeel was. Dat is dus helaas niet het geval:

 

Lees dit artikel eens: LINK NAAR ARTIKEL

 

Dan zul je zien dat je niet elke laptop kunt laden met USB-C, dat niet elk beeldscherm erop gaat werken en dat je elke USB-C poort kunt gebruiken om muziek te luisteren. Heel verwarrend allemaal.

Controleer in je handleiding of jouw laptop met USB-C opladen via USB-C ondersteunt. Zo niet, dan kan het dock jouw laptop niet laden. Controleer ook of jouw USB-C display poort ondersteunt, zo niet: geen beeld, enz....

 

Het is jammer, maar helaas zo.

Ik hoop dat je wat aan het artikel hebt een aan mijn antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

WZwijger.

5 ANTWOORDEN 5