annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke HDMI kabel nodig??

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
Sven87
Beginner
Bericht 1 van 4
26.985 Weergaven
Bericht 1 van 4
26.985 Weergaven

Welke HDMI kabel nodig??

Beste mensen

Met aanschaf van nieuwe monitor namelijk de AKOYA P55664 24" LED monitor zit bij deze geen HDMI kabel inbegrepen. Mijn videokaart is de Asus Strix GTX980. Nu is welke heb ik nodig omdat volgens google niet gelijk is welke je aansluit.

Mvg Sven

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Reaguurder
Trainee
Bericht 2 van 4
29.617 Weergaven
Bericht 2 van 4
29.617 Weergaven

Goede morgen Sven,

 

Via http://www.medion.com/nl/service/start/ heb ik de handleiding kunnen downloaden en heb ik dit even voor je uitgezocht. Jouw monitor ondersteunt de volgende HDMI poort: HDMI met HDCP decodering v1.3.

 

Het heeft dus geen zin om een kabel met een hogere versienummer aan te schaffen. Ik ben van mening dat dit een vrij standaard kabel is die je op ''bewijze van spreken'' iedere hoek van de straat aan kunt schaffen.

 

Groetjes,

 

Reaguurder

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Reaguurder
Trainee
Bericht 2 van 4
29.618 Weergaven
Bericht 2 van 4
29.618 Weergaven

Goede morgen Sven,

 

Via http://www.medion.com/nl/service/start/ heb ik de handleiding kunnen downloaden en heb ik dit even voor je uitgezocht. Jouw monitor ondersteunt de volgende HDMI poort: HDMI met HDCP decodering v1.3.

 

Het heeft dus geen zin om een kabel met een hogere versienummer aan te schaffen. Ik ben van mening dat dit een vrij standaard kabel is die je op ''bewijze van spreken'' iedere hoek van de straat aan kunt schaffen.

 

Groetjes,

 

Reaguurder

Sven87
Beginner
Bericht 3 van 4
26.968 Weergaven
Bericht 3 van 4
26.968 Weergaven

Goede morgen @Reaguurder, Ik waardeer uw hulp heel erg! Groeten, Sven
Reaguurder
Trainee
Bericht 4 van 4
26.961 Weergaven
Bericht 4 van 4
26.961 Weergaven

Goede middag @Sven87

 

Graag gedaan,

 

Groetjes

 

Reaguurder

3 ANTWOORDEN 3