annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

P(ersonal)V(ideo)R(ecorder)-functie op MEDION LIFE X14327 QLED Android Smart TV -MD32243

0 ANTWOORDEN 0
Kanariepietje
Beginner
Bericht 1 van 1
744 Weergaven
Bericht 1 van 1
744 Weergaven

P(ersonal)V(ideo)R(ecorder)-functie op MEDION LIFE X14327 QLED Android Smart TV -MD32243

Ik ben een Belgische TV-kijker. Ik kijk TV via de Belgische kabel TV Provider Telenet en ben daar aangesloten via een digicorder (decoder) en modem uiteraard. TV-kijken is geen enkel probleem. Ik wil ook gebruik maken van de PVR-functie die deze TV heeft (zou hebben): nl opnemen op een externe harde schijf via één van de USB uitgangen. Dat zou na 

aansluiten en formateren in FAT32 van de HDD moeten kunnen door op de opnameknop van de afstandsbediening te drukken. Echter dan geeft de TV mij de volgende foutmelding:

"PVR kan niet worden gestart. Schakel eerst naar een digitale TV-bron".

Maar vermits ik via TELENET tv-kijk , kijk ik alleen maar digitaal natuurlijk !

Navraag bij de klantendienst van Medion leverde enkel een verwijzing naar Telenet op.

Ik heb toch maar eens naar Telenet gebeld , maar die bevestigen natuurlijk dat zij hier niets aan kunnen doen en dat zij digitaal uitzenden.

Wat kan ik nog meer doen om die PVR-functie toch te laten werken?

PS: Als ik mijn TV laat scannen naar kanalen vindt hij geen enkel kanaal. Mijn digicorder(decoder)is met de TV verbonden met een HDMI-kabel, een antennekabel en een UTP-               kabel. Van zender wijzigen gebeurt ook via de digicorder( decoder).

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groeten,

Omer Awouters

0 ANTWOORDEN 0
0 ANTWOORDEN 0