annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD21217 LCD-TV - aparaat schakelt van uit stand-by modus niet naar ingeschakeld

5 ANTWOORDEN 5
Eltee
Beginner
Bericht 1 van 6
3.034 Weergaven
Bericht 1 van 6
3.034 Weergaven

MD21217 LCD-TV - aparaat schakelt van uit stand-by modus niet naar ingeschakeld

Toestel is lange tijd niet gebruikt. Na inpluggen van stekker en netschakelaar op toestel (toets 4) op aan te zetten gaat de oranje led op voorkant branden = in standby modus van de aan/uit indicator 3. Met de stadbyschakelaar op toestel (toets 17) het apparaat inschakelen lukt niet. LED op voorkant (aan/uit indicator 3) naast infraroodsensor blijft oranje ipv van groen te worden. Met afstandbediening reageert TV ook niet. Test van afstandbediening uitgevoerd. (Batterijen gewisseld, test met scan smartphone enz.). Hard reset TV uitgevoerd. Stekker uitgetrokken. Half minuut gewacht en aan/uiit schakelaar enkele keren keren an en uit gezet. Helpt niet.

 

Wat is mogelijke oplossing en/of probleem ?

 

 

5 ANTWOORDEN 5
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 6
2.987 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.987 Weergaven

@Eltee 

 

Helaas heeft de community geen direct antwoord op je vraag zie ik. 

De test met de smartphone. Wat is daar uit gekomen? Heb je wel een androidtoestel gebruikt want een Apple toestel is helaas niet geschikt voor deze test. 

Je zou nog kunnen testen of je door middel van de knop menu (18) aan de zijkant van de TV bij de instellingen van de TV kan komen. Je kan dan via Setup hier een eerste installatie uitvoeren. Hopelijk dat dit een verbetering brengt. 

 

Vriendelijke groet,

REV

 

Eltee
Beginner
Bericht 3 van 6
2.976 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.976 Weergaven

Helaas, knop menu (18) reageert niet, net zoals alle andere knoppen. Enkel de POWER schakelaar reageert nog en brengt toestel in standby mode (oranje led). Test met de smartphone van deze TV is mij onbekend ?

 

Mvg,  Eltee

Snelleschildpad
Moderator
Bericht 4 van 6
2.946 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.946 Weergaven

Hallo @Eltee 

 

Je geeft zelf aan dat je de test met smarfphone gedaan hebt 


@Eltee  schreef:

Test van afstandbediening uitgevoerd. (Batterijen gewisseld, test met scan smartphone enz.).

 


Wat heb je dan getest met je telefoon?

 

Groet 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Eltee
Beginner
Bericht 5 van 6
2.940 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.940 Weergaven

Test van afstandbedieining met camera smartphone uitgevoerd. Deze werkt. Zonder afstandbediening zou de TV moeten te bedienen zijn via de knoppen op TV zelf.  TIk krijg hem niet uit standby. Via de knop menu (18) geprobeerd in menu te komen. Dat lukt niet. Geen enkele knop reageert. Ook niet ij ingedrukt houden. Precies of er een slot op zit.

 

Groet,  Eltee

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 6 van 6
2.933 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.933 Weergaven

Hallo @Eltee 

 

Als ik het zo lees denk ik dat je er verstandig aan doet contact op te nemen met Medion. Als ik het MD-nummer zie verwacht ik dat deze echter niet meer binnen de garantie valt. 

Is deze inderdaad buiten de garantie dan adviseren we je contact op te nemen met de Premium Hotline. Deze zijn op werkdagen tot 17:00 te bereiken via 0900 - 51111 (voor België) of 0900 - 5433833 (voor Nederland). 

 

Hartelijke groet,

REV

5 ANTWOORDEN 5