annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik kan op mijn tablet type E1060X niet inloggen met mijn wachtwoord om het scherm te openen.

2 ANTWOORDEN 2
KdB
Newcomer
Bericht 1 van 3
2.671 Weergaven
Bericht 1 van 3
2.671 Weergaven

ik kan op mijn tablet type E1060X niet inloggen met mijn wachtwoord om het scherm te openen.

Ik heb sinds 28/6 een Medion Tablet met toetsenbord E1060X Het heeft me heel veel moeite gekost om deze te instaleren om e-mail te krijgen, maar uiteidenlijk gelukt. Nu zit ik met het probleem dat ik mijn scherm niet ontgrendeld krijg na vele malen 29sec en nu moet ik 60 seconden wachten. Ik heb al mijn bekende wachtwoorden gebruikt want die heb ik op een lijst staan maar helaas zonder resutaat. Is er iemand die mij uit de brand kan helpen want zo heb ik aan een nieuw apparaat niets. Admin Edit: Persoonlijke gegevens gewist. Houd a.u.b. rekening met de gebruiksvoorwaarden.

 

HELP HELP alvast bedankt tussen (ik ben 73 dus geen ervarings deskundige).

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
2.650 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.650 Weergaven

Hoi @KdB

 

Op basis van E1060x vind ik niets terug, wat is het md of msn nummer van je tablet?

Wat voor inlogscherm krijg je precies? Moet je het wachtwoord van je google account ingeven? Misschien kun je proberen dit eens via een PC opnieuw in te stellen?

 

Groetjes, 

Anu

daddle
Superuser
Bericht 3 van 3
2.645 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.645 Weergaven

@KdB @Anu

 

Normal zou zijn dat eerst voor je GSM (Sim) Code gevraagd word, en daarna de ontgrendeling van de scherm, of met een Patroon, een Pincode of een Wachtwoord. 

Welke soort of ontgrendeling bedoel jij nou? 

En als je een wachtwoord ingeeft, ben je zeker capital letters in de toetsenboord zijn er uitgeschakeld?

2 ANTWOORDEN 2