annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

casten van telefoon naar tv md32195

20 ANTWOORDEN 20
FGBruins
Trainee
Bericht 1 van 21
6.740 Weergaven
Bericht 1 van 21
6.740 Weergaven

casten van telefoon naar tv md32195

Mijn telefoon motorola 9g kan mijn TV niet vinden voor casten   Mijn pc pavillion doen dat prima

Wat is er fout volgens mijn telefoon man is de tv niet android?

20 ANTWOORDEN 20
FGBruins
Trainee
Bericht 11 van 21
2.665 Weergaven
Bericht 11 van 21
2.665 Weergaven

bedankt ik had gehoopt dat u wist welke telefoons niet werken.

ook bij de mototola g9 specificaties staat niets

 

FGBruins
Trainee
Bericht 12 van 21
2.664 Weergaven
Bericht 12 van 21
2.664 Weergaven

Het is toch vreemd dat het op proberen moet uitdraaien?

Girlnod
Moderator
Bericht 13 van 21
2.659 Weergaven
Bericht 13 van 21
2.659 Weergaven

Hallo @FGBruins 

 

Normaliter zouden alle telefoons op de TV moeten werken dus ik zou niet zo snel kunnen uitleggen waarom het niet werkt bij deze specifieke telefoon. Het zou kunnen komen omdat de software niet overeenkomt met wat de TV nodig heeft maar ik zou het niet met 100% zekerheid kunnen aangeven.

 

Mvg,

Girlnod

FGBruins
Trainee
Bericht 14 van 21
2.656 Weergaven
Bericht 14 van 21
2.656 Weergaven

U herhaalt alleen mijn vraag in andere woorden !

Ik verwacht juist WEL dat u dat kunt aangeven en mijn probleem oplossen of kunt zggen het kan absuoluut niet met G 9

daddle
Superuser
Bericht 15 van 21
2.652 Weergaven
Bericht 15 van 21
2.652 Weergaven

@FGBruins 

 

Misschien begrijp je nu na ongeveer 13 Posts, dat dit een vraag voor de community was, en niet even per privat  mail aan een Superuser je verwachten kunt dat hij dit in zijn vrije tijd even voor jouw oplost!

 


@FGBruins  schrieb:

Het is toch vreemd dat het op proberen moet uitdraaien?


Maar het is niet vreemd. Er zijn gewoon te vele verschillende oplossingen, en duizende telefoon modellen; niemand kent hun verhouden  in ieder situatie, en niet iedere  "Hersteller" houd vast aan de gewone specs. Dit geeft dat probleem, en het is vaak alleen met proberen een oplossing te vinden.

 

@FGBruins 

Ik verwacht juist WEL dat u dat kunt aangeven en mijn probleem oplossen of kunt zggen het kan absuoluut niet met G 9

Jij verwacht een beetje veel, ook dat je eerst de weg door de private mail zocht, om vlug een resultaat te krijgen, en als je dan  tegen mij een beetje verbaal te keer ging dat ik jouw niet kan en wil helpen in privat emails, maar je an de forum verwezen heb, was je ook "not amused".

 

daddle

FGBruins
Trainee
Bericht 16 van 21
2.650 Weergaven
Bericht 16 van 21
2.650 Weergaven

Tja, dit is een open site en ik vraag wat omdat ik ''''not amused'' ben'.

Voor een deskundige is ''proberen maar'''geen zakelijk goed advies lijkt mij.

Nogmaals zoals in het begin al gesteld is uw site onduidelijk of ik een prive persoon of het communitu persoon benader?

EINDE

daddle
Superuser
Bericht 17 van 21
2.648 Weergaven
Bericht 17 van 21
2.648 Weergaven

@FGBruins 

 

Einde heb jij niet te beslissen

En als ik al in de PM schreef, ben ik geen Medion-Medewerker. Die herken je aan de dikke - M - achter hun naam, als bv. bij @Outy in een bijdrag aangetoond word.

En een beetje beleefdere toon als ik ook in de PM  schreef, ist  altijd goed. Hoe kom je op die idee, iemand een prive e-mail te sturen, en hem niet eens bij zijn naam aan te spreken?

Er is geen antwoord nodig of verwacht.

 

daddle

FGBruins
Trainee
Bericht 18 van 21
2.646 Weergaven
Bericht 18 van 21
2.646 Weergaven

Onbekende regels, had direct gezegd '' ik weet het niet en ben geen deskundige'' sorry

Girlnod
Moderator
Bericht 19 van 21
2.640 Weergaven
Bericht 19 van 21
2.640 Weergaven

hallo @FGBruins 

 

Helaas weten wij niet voor elke telefoon specifiek of de telefoon met MEDION tv's compatibel is. Dit komt omdat veel telefoons een andere samenstelling hebben en andere software gebruiken. Wanneer een update op een telefoon nog niet is uitgevoerd kan het al betekenen dat de telefoon geen verbinding wilt maken met een TV. Of wanneer een telefoon te "oud" is dan kan het er ook voor zorgen dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de TV. Helaas is het voor ons moeilijk om te zeggen waarom jouw telefoon niet kan casten naar de TV en is het ook moeilijk om aan te geven waar het probleem exact kan liggen.

 

Groetjes,

Girlnod. 

daddle
Superuser
Bericht 20 van 21
2.636 Weergaven
Bericht 20 van 21
2.636 Weergaven

@FGBruins 

 

Sorry, maar beleeft zihn heeft niets met "deskundig zíjn" te doen. En als iemand het eerste wat hij  n een Forum doet is een prive mail aan iemand met de meeste posts, Kudos en oplossingen te sturen, dan hoopt diegene op die manier een Vip antwoord en veel vlugger als in de forum te berijken. En dat is gewoon geen doen en daarvoor moet je niet deskundig zijn.

 

 

@Girlnod 

 

Ik vind jouw verklaringen juist, allleen zeg toch niet het is moelijk, zeg het is onmogelijk.  Het is "for mý eyes" onmogelijk over de duizende kombinaties van Smartphones en TVs alles te weten. En de User hier stelt een beetje erg hoge eisen.

 

Met vriendelijke groeten, daddle

20 ANTWOORDEN 20