annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smart tv md 32195

4 ANTWOORDEN 4
Pin
Trainee
Bericht 1 van 5
3.646 Weergaven
Bericht 1 van 5
3.646 Weergaven

Smart tv md 32195

Recent. Deze tv aangeschaft alles aangesloten en update gedaan , nu loopt de tv na een tijdje vast op Netflix en reageert niet meer . Na een harde reset stroom eraf werkt alles weer . Netflix deactiveren en opnieuw aanmelden gaat dan ook weer . Het is de 2e keer sinds aanschaf . Enig idee ? Denk zelf dat er een andere versie op moet? Ik hoor graag terug maar ben bang dat ik moet wachten op een update van Medion? 

4 ANTWOORDEN 4
Kakkinel
Moderator
Bericht 2 van 5
3.535 Weergaven
Bericht 2 van 5
3.535 Weergaven

@Pin 

 

Misschien biedt een eerste installatie zonder externe apparaten aangekoppeld,  een oplossing.

Pin
Trainee
Bericht 3 van 5
3.530 Weergaven
Bericht 3 van 5
3.530 Weergaven

Goedemiddag , de eerste Instalatie is zonder externe apparaten gedaan . Waarom zou dat eventueel een oplossing zijn ? Externe apparaten gaan over een eigen HDMI signaal . Kunt u het toelichten waarom externe apparaten invloed zouden kunnen hebben op de netflixapp die geïnstalleerd is op de tv . Zou het aanstaan van externe apparaten een belasting kunnen zijn op de rekensnelheid van de processor in de tv wat er voor zorgt dat de app vastloopt ? 

Pin
Trainee
Bericht 4 van 5
3.496 Weergaven
Bericht 4 van 5
3.496 Weergaven

De externe mi box heeft ook Netflix , blijft vastlopen op de tv . Ik heb deze gedeactiveerd misschien komt de fabrikant met een oplossing dmv een nieuwe update 

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 5 van 5
3.484 Weergaven
Bericht 5 van 5
3.484 Weergaven

Hallo @Pin 

 

Controleer svp wel bij de Instellingen - Privacy Instellingen - Automatische Softwareupdates of deze geactiveerd is.

Bij Instellingen - Meer - Software Upgrade kun je dan af te toe controleren of er een nieuwe Firmware beschikbaar is. 

 

Met vriendelijke groet,

REV

4 ANTWOORDEN 4