annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Md 32065 start op en sluit direct weer af

OPGELOST
8 ANTWOORDEN 8
Boudewijn
Trainee
Bericht 1 van 9
2.564 Weergaven
Bericht 1 van 9
2.564 Weergaven

Md 32065 start op en sluit direct weer af

Mijn tv start constant op en sluit weer af. Ik heb de elektriciteit reeds geruime tijd afgesloten en terug aangesloten maar blijf hetzelfde probleem hebben. Ik kan ook geen enkele bewerking uitvoeren met de afstandsbediening. Wie weet raad ? Mvg Boudewijn 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 9
2.562 Weergaven
Bericht 2 van 9
2.562 Weergaven

Hallo @Boudewijn  en welkom

@Daniel  (moderator) kan je wellicht verder helpen door je software te sturen die je via een USB-stick moet uploaden.

hij is hiervan inmiddels op de hoogte gesteld. (door te noemen in dit bericht)

 

Moin Daniel, auch dieser TV ist noch nicht in der Sammlung (VIP Beitrag/ Kpl.SW f. TV) hinterlegt, sonst wäre es schon erledigt 😉.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Daniel
Moderator
Bericht 3 van 9
2.548 Weergaven
Bericht 3 van 9
2.548 Weergaven

Hallo @Boudewijn 

Ik hoop dat ik je kan helpen.
Ik stuur je een privébericht met een link naar software voor je TV. Misschien doet de TV het weer.


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 9
2.563 Weergaven
Bericht 2 van 9
2.563 Weergaven

Hallo @Boudewijn  en welkom

@Daniel  (moderator) kan je wellicht verder helpen door je software te sturen die je via een USB-stick moet uploaden.

hij is hiervan inmiddels op de hoogte gesteld. (door te noemen in dit bericht)

 

Moin Daniel, auch dieser TV ist noch nicht in der Sammlung (VIP Beitrag/ Kpl.SW f. TV) hinterlegt, sonst wäre es schon erledigt 😉.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Daniel
Moderator
Bericht 3 van 9
2.549 Weergaven
Bericht 3 van 9
2.549 Weergaven

Hallo @Boudewijn 

Ik hoop dat ik je kan helpen.
Ik stuur je een privébericht met een link naar software voor je TV. Misschien doet de TV het weer.


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Boudewijn
Trainee
Bericht 4 van 9
2.539 Weergaven
Bericht 4 van 9
2.539 Weergaven

Bedankt voor de snelle respons. Jullie hebben het probleem vlug opgelost.

Groeten,

Boudewijn

Boudewijn
Trainee
Bericht 5 van 9
2.049 Weergaven
Bericht 5 van 9
2.049 Weergaven

Ik heb terug hetzelfde probleem. Kan ik de een andere oplossing krijgen ?

EastClintwood
Moderator
Bericht 6 van 9
2.013 Weergaven
Bericht 6 van 9
2.013 Weergaven

Hallo,

Het probleem kon worden opgelost door de door @Daniel geleverde software opnieuw te installeren.

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Boudewijn
Trainee
Bericht 7 van 9
1.937 Weergaven
Bericht 7 van 9
1.937 Weergaven

Md 32065 start op en sluit direct weer af. Zelfde probleem als vorige keer. 

Mijn tv start constant op en sluit weer af. Ik heb de elektriciteit reeds geruime tijd afgesloten en terug aangesloten maar blijf hetzelfde probleem hebben. Ik kan ook geen enkele bewerking uitvoeren met de afstandsbediening. Wie weet raad ? Mvg Boudewijn 

Tags (1)
berberxbo
New Voice
Bericht 8 van 9
1.914 Weergaven
Bericht 8 van 9
1.914 Weergaven

Ik heb precies hetzelfde probleem...

Boudewijn
Trainee
Bericht 9 van 9
1.909 Weergaven
Bericht 9 van 9
1.909 Weergaven

Beste,

Ik heb een oplossing gekregen van @Daniel waarbij ik via eenlink de tv kon herstellen .

 

8 ANTWOORDEN 8