abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Koken met Medion ;-)

GELÖST
1 ANTWORT 1
ShelLuser
Contributor
Nachricht 1 von 2
2.330 Aufrufe
Nachricht 1 von 2
2.330 Aufrufe

Koken met Medion ;-)

Hi gang!

 

Ik vind het heel leuk dat ik dit forum hebt ontdekt, je leert hier nog eens wat. Zo wist ik voor vandaag b.v. niet dat Medion ook koffiezetapparaten maakt, over veelzijdigheid gesproken!

 

Afin..  ik ben momenteel wat vaker bij mijn ouders op bezoek, helaas niet vanwege fijne redenen, en toen ik eerder deze week daar wat eten klaarmaakte in de keuken viel mij ineens eens iets op, iets wat ik alweer helemaal vergeten was!  En het leek me wel leuk dit even met de community te delen. Immers: ik zeg wel dat ik een van huis uit fervent Medion gebruiker ben, maar dit is nog altijd het Internet waar iedereen gewoon van alles kan zeggen natuurlijk.

 

Dus hoe vinden jullie deze:

 

 

Een heuse Medion magnetron 🙂

 

Dit is een vrij oud model, mijn ouders hebben deze al jaren (en nog altijd naar volle tevredenheid). Het is puur een magnetron en niets meer, moderne magnetrons bieden vaak een combinatie (magnetron en hete lucht oven b.v.) maar zoals gezegd is deze al bijhoorlijk wat jaren oud (ik weet niet eens meer waar ze 'm vandaan hebben, zal tzt eens vragen).

 

De foto is niet geweldig, dat komt omdat die gemaakt is met een eerste generatie Windows Phone, maar het is redelijk zichtbaar. Sja, volgens mij transformeer ik langzaam maar zeker in een "Medion fanboy" want die telefoon wordt nu ook snel vervangen 🙂

 

Heb me dit weekend laten verleiden tot de aanschaf van een Medion Life X5520. Het zal best een gedateerde telefoon zijn (en ik las ook al berichten dat de CPU niet de zwaarste is) maar dat interesseert me weinig; dit is een prima update qua smartphone voor mij.

 

Helemaal als je 'm vergelijkt met wat ik nu gebruik, een eerste generatie WinPhone 🙂  Ik vind mijn huidige telefoon nog altijd vrij strak, maar op het moment dat je er wat meer mee wilt gaan doen wordt het al snel hopeloos. Zo kan ik 'm b.v. niet even aansluiten op mijn PC (USB of Bluetooth) om zo wat data (fotos) over te piepen. Nee: je moet de foto's eerst uploaden naar OneDrive om vervolgens van daaruit de zaak weer naar je PC te downloaden. Vrij onhandig allemaal.

 

Afin, dat zijn verhalen voor later, vond deze "MM" (Medion Magnetron) wel leuk om te delen.

 

Groetjes, Peter
1 AKZEPTIERTE LÖSUNG

Akzeptierte Lösungen
Anu
Scientist
Nachricht 2 von 2
2.301 Aufrufe
Nachricht 2 von 2
2.301 Aufrufe

Hoi @ShelLuser , 

 

Die ziet er inderdaad uit alsof hij bijna antiek is inderdaad :D, mijn ouder hebben ook nog een stokoude PC staan die uit ongeveer dezelfde tijd zal stammen denk ik, volgens mij was het een MD8383. Heb er alleen een keer een nieuwe voeding in hoeven zetten,verder heeft hij nooit problemen gehad. Wordt nu al een tijdje niet meer gebruikt maar ik durf er bijna geld op in te zetten dat hij nog gewoon aan zal gaan. 

 

Groetjes, 

Anu

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

1 ANTWORT 1
Anu
Scientist
Nachricht 2 von 2
2.302 Aufrufe
Nachricht 2 von 2
2.302 Aufrufe

Hoi @ShelLuser , 

 

Die ziet er inderdaad uit alsof hij bijna antiek is inderdaad :D, mijn ouder hebben ook nog een stokoude PC staan die uit ongeveer dezelfde tijd zal stammen denk ik, volgens mij was het een MD8383. Heb er alleen een keer een nieuwe voeding in hoeven zetten,verder heeft hij nooit problemen gehad. Wordt nu al een tijdje niet meer gebruikt maar ik durf er bijna geld op in te zetten dat hij nog gewoon aan zal gaan. 

 

Groetjes, 

Anu

1 ANTWORT 1