abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Hoezo "goedkope" TV?

0 ANTWORTEN 0
ShelLuser
Contributor
Nachricht 1 von 1
1.402 Aufrufe
Nachricht 1 von 1
1.402 Aufrufe

Hoezo "goedkope" TV?

Hoi allemaal,

 

Wilde even wat leuks delen met de community...

 

Ik ben al meerdere jaren een Medion gebruiker en de producten bevallen mij uitstekend. Eerder dit jaar een mooie Erazor PC gekocht en alhoewel de eerste helaas een DOA was was de 2e op & top. Ik ben nog altijd zeer te spreken over support; met 1 week (letterlijk) had ik een nieuwe PC. Maandag eind v/d middag de DOA opgestuurd en de volgende week stond mijn nieuwe PC klaar bij de buren 😉  (ik was niet beschikbaar toen ie werd bezorgd).

 

Dit heb ik zelfs ietwat van huis uit meegekregen 😉  Mijn ouders hadden ooit een Medion TV gekocht en vooral mijn vader was daar erg enthousiast over; o.a. vanwege het aantal ingangen en de manier waarop je die kon schakelen. Dus toen ik aan een nieuwe TV toe was was mijn keuze snel gemaakt: Medion natuurlijk! Dat is nu 8 jaar geleden voor mij. In de tussentijd hebben we zelfs nog eens een TV & HD recorder in een Medion shop in Duitsland gekocht, ik meende in Glubeck, maar weet dit 100% zeker meer.

 

Afin, terug naar het verhaal...  Mijn ouders hadden Internet problemen en ik had die getraceerd richting de provider (Ziggo). Dus is er uiteindelijk een monteur gekomen die ook de problemen constateerde en er werd meteen een nieuwe router neergezet. Tijdens dat hele gebeuren staat de TV aan (ik meende dat mijn moeder zat te kijken, geen idee, dit is ook ietwat van horen zeggen). Mijn vader had een kletspraatje aangeknoopt en de monteur (nog altijd bezig) zegt ineens: "Dat is echt een scherp beeld zeg... is dat een Sony of Panasonic (TV)?".   Nee, dat was dus een Medion.

 

Ik vond het wel een leuk verhaal, ook omdat je ervan uit mag gaan dat zo'n monteur bij meer huizen langsgaat en dus wel ietwat inzicht in die dingen kan hebben.

 

Sja, mijn mening is nog altijd heel simpel: Medion producten zijn scherp geprijst maar kwalitatief ook best wel op orde!

 

Groetjes, Peter
0 ANTWORTEN 0
0 ANTWORTEN 0