annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

toetsen verschijnen dubbel

OPGELOST
35 ANTWOORDEN 35
zelister
Beginner
Bericht 1 van 36
18.790 Weergaven
Bericht 1 van 36
18.790 Weergaven

toetsen verschijnen dubbel

Hallo, ik heb sinds zo'n drie dagen geleden een probleem met mijn Medion notebook (MSN: 30027364). Wanneer ik typ, verschijnen sommige letters dubbel. Het lijkt niet te gaan om specifieke toetsen, het gebeurt met zowat elke toets op mijn toetsenbord zonder schijnbare  regelmaat. Ik heb geen drank of eten gemorst over de toetsen dus dat kan de oorzaak niet zijn. Ik heb ook de typsnelheid een stuk lager gezet, maar dit lost het probleem ook niet op. Ik heb het een keer eerder meegemaakt enkele maanden terug, en ik denk dat het probleem zichzelf toen heeft opgelost nadat ik de laptop opnieuw heb opgestart. Beide keren dat dit gebbeurde verdween ook het zoekvak van mijn taakbalk en kan ik deze niet opnieuw instellenn, hij is gewoon volledig uit mijn opties verdwenen. Daarbij stonden mijn office programma's plotseling in aanraakmodus hoewel ik dit nooit gebruik. Ik heb voor de zekerheid mijn touchscreen uitgezet omdat  ik dacht dat dit er mogelijk iets mee te maken had maar ook dan werkt het toetsenbord niet meer correect. SSoms heb ik weinig last van de dubbele toetsen, maar op andere momenten gebeurt het verschillende keren binnen één zin. 

 

Ik heb de dubbele letters die tijdenss het typen van dit bericht verschenen gewoon laten staan in de hoop dat het het probleem een beetje zou illustreren. Ik heb de laptop al talloze keren opnieuw opgestart maar er verandert niets. Momenteeel is het wel enorm storend omdaat ik doorheen de week allerlei llessen heb en zeer regelmatig veel moet schrijven, en al de fouten die ik tussendoor moet verbeteren omdat het toetsenbord  dubbel typt nemen nnogal wat tijd in beslag. Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn en of ik dit misschien zelf kan oplossen? 

Tags (1)
35 ANTWOORDEN 35
Northlander
Trainee
Bericht 31 van 36
1.807 Weergaven
Bericht 31 van 36
1.807 Weergaven

Hallo iedeereen,

 

 

HELAAAS,, na nieuuwe update van Winddows is het weer van daat, zoals u kuntt bemerkken,,  zelffs erger  dan vvoorheenn,

 

wat nnu??

mvg, Northllander

 

daddle
Superuser
Bericht 32 van 36
1.801 Weergaven
Bericht 32 van 36
1.801 Weergaven

@Northlander 

 

Dan doe het weer met de installatie van de drivers, net als tevoren.

 

 

daddle

Northlander
Trainee
Bericht 33 van 36
1.787 Weergaven
Bericht 33 van 36
1.787 Weergaven

hallo, oké, reeds opnieuw geinstalleerd, laptop een paar keer laten opstarten, terug ok nu. Vrees bij een volgende Windows update dat het opnieuw prijs zal zijn, bedankt voor de tip, mvg,

Northlander
Trainee
Bericht 34 van 36
1.736 Weergaven
Bericht 34 van 36
1.736 Weergaven

hhalllo Daddle,, tot verveleens toe..... vandaag opnieuw dezelfde  probllemen:: weer die dubbele aansllag met miijn tooetsenbord, er moet ttoch essentieell iets mmislopen mett die uupdate of driver,, mvg,  Alain

 

 

ps: zijn  er nogg leden  met hetzelfde fenoomeen?

daddle
Superuser
Bericht 35 van 36
1.722 Weergaven
Bericht 35 van 36
1.722 Weergaven

@Northlander 

 

Dan heb je weer een Update genomen. Jij moet de driver-upda es blokken..

daddle

Northlander
Trainee
Bericht 36 van 36
1.718 Weergaven
Bericht 36 van 36
1.718 Weergaven

oké, maar hoe blok ik deze? Heb heden de Windows Updates uitgeschakeld tot maximum eind juli, bedankt daddle, mvg, Alain

35 ANTWOORDEN 35